خیانت ایکاردی به واندا‌‌‌ ؛ بار دیگر خیانت، بار دیگر ایکاردی!

خبر خیانت ایکاردی به واندا‌‌‌ لحظاتی پیش و توسط شخص واندا ایکاردی و در اینستاگرام منتشر شد. خانم ایکاردی در استوری خود متنی سوال برانگیز منتشر کرده است.

از زمانی که این پیوند شکل گرفت بسیاری از رسانه‌ها سعی بر سرپوش گذاشتن بر جزئیات آن داشتند و کمتر کسی به طور جدی به موضوع پرداخت. ارتباط واندا و مائورو ایکاردی زمانی که رسانه‌ای شد شوک بزرگی برای محافل فوتبالی ایتالیا در پی داشت.

مکسی لوپز ستاره آرژانتینی سمپدوریا که چندسالی در سری‌ آ توپ می‌زد هموطن کوچکتر خود که در ایتالیا نه زبان بلد بود و نه جایی برای ماندن داشت را به خانه خود برد. مائورو ایکاری که از تیم جوانان بارسلونا به سمپدوریا آمده بود و آنقدر جوان بود که مکسی لوپز باتجربه نگران وضعیت او شد. این اعتماد اما عاقبت شومی برای خانواده لوپز داشت!

خیانت ایکاردی به واندا‌‌‌

لوپز که حتی ذره‌ای هم به دوست و هموطن خود شک نداشت ناگهان با این حقیقت شوک آور روبرو شد که واندا همسرش با مائوروی جوان رابطه عاشقانه دارد. این اوضاع به قدری پیچیده شد که نهایتا لوپز و واندا از هم جدا شدند و ایکاردی جوان بلافاصله با واندای 30 ساله همسر سابق مکسی لوپز ازدواج کرد.

واندا در طی سال‌های حضور در کنار مائورو در عین حال ایجنت او نیز بود و آن طور که معروف است نقش مهمی در جدایی او از اینتر میلان و پیوستنش به پاریس سنت ژرمن داشته است.

حالا بعد از چند سال از این ماجراها و در شرایطی که به نظر می رسید در و تخته خوب به هم جور شده است، استوری امشب واندا ایکاردی خبر از وضعیت دیگری می‌دهد. همین چند وقت پیش بود که اخباری از رابطه متشنج این زوج منتشر شد و به نظر می رسید رابطه واندا و ایکاردی بسیار شکننده است.  متن استوری امشب واندا چنین مضمونی دارد: «بار دیگر و به خاطر یک هرزه یک خانواده از هم پاشید»

خیانت ایکاردی به واندا‌‌‌ ؛ بار دیگر خیانت، بار دیگر ایکاردی!

این استوری مشخصا حکایت از یک نارضایتی سنگین دارد و به نظر میرسد واندا عمیقا از موضوعی گلایه مند است که با کلیدواژه های خیانت،‌ ارتباط عاشقانه و مواردی اینچنین مرتبط است.

بلافاصله اویتالایف با انتشار این استوری برخی خبرگزاری‌های ایتالیایی و فرانسوی با تکیه به روابط متشنج چندماه اخیر واندا و مائورو شروع به گمانه‌زنی کردند و کمی بعد هم تصویری از فردی منتشر شد که گویا سوژه مائورو ایکاردی برای خیانت به واندا بوده است. در هر حال هنوز چیزی بهصورت رسمی از سوی طرفین اعلام نشده و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر اخبار تکمیلی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خیانت ایکاردی به واندا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *