پخش زنده منچسترسیتی لیدریونایتد 23 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده منچسترسیتی لیدریونایتد 23 آذر را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هفدهم لیگ جزیره از ساعت 23:30 به مصاف هم می‌روند.

صدرنشین پرستاره و گرانقیمت لیگ برتر که با خوش شانسی همیشگی‌اش در لیگ قهرمانان هم به قرعه بسیار ساده‌ای برخورد کرده امروز میزبان شاگردان مارچلو بیلسا در لیدزیونایتد است. برای پخش زنده فوتبال منچسترسیتی لیدزیونایتد 23 آذر با ما باشید.

پخش زنده منچسترسیتی لیدریونایتد 23 آذر

برخلاف من سیتی، تیم رده پانزدهمی لیدز اصلا اوضاع خوبی ندارد و با 7 تساوی، 6 شکست و تنها 3 پیروزی در هفته‌های گذشته فصل جاری تنها 16 امتیاز دارد. گرچه من سیتی در 5 بازی آخر خود تنها 1 شکست و در عوض 4 پیروزی دارد، لیدز تنها یک پیروزی کسب کرده است.

آن‌ها دو شکست و دو تساوی نیز در 5 بازی آخر داشتند که خیلی سودی به حالشان نداشته است. البته لیدز در تقابل‌های پیشین با سیتی خوب عمل کرده است. در 3 تقابل پیشین دو تیم سهم هر تیم یک پیروزی بوده و یک بازی هم به تساوی انجامیده است. آخرین بازی دو تیم که در جریان لیگ سال گذشته و در همین اتحاد برگزار شد این شاگردان بیلسا بودند که با شگفتی‌سازی من سیتی گواردیولا را شکست دادند. برای پخش زنده فوتبال منچسترسیتی لیدزیونایتد 23 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی منچسترسیتی و لیدزیونایتد 23 آذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *