پخش زنده منچستریونایتد برنتفورد 23 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده منچستریونایتد برنتفورد 23 آذر را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هفدهم لیگ جزیره از ساعت 23 امشب به مصاف هم می‌روند.

یونایتد این روزها با سرمربی جدید خود عملکرد نسبتا قابل قبولی دارد. در واقع و از زمان اخراج اوله گانه سولشر آرامش به اردوی شیاطین سرخ بازگشته و آن‌ها ضمن صدرنشینی و صعود از گروه لیگ قهرمانان حالا در لیگ نیز اوضاع خوبی دارند. برای پخش زنده فوتبال منچستریونایتد برنتفورد 23 آذر با ما باشید.

پخش زنده منچستریونایتد برنتفورد 23 آذر

رالف رانگنیک در همین بدو ورود رکوردهای جالبی ثبت کرده است. او حالا به اولین سرمربی شیاطین سرخ بدل شده که هر دو بازی اول خود موفق به ثبت کلین شیت می‌شود. آن هم با من یونایتدی که اوضاع دفاعی خوبی ندارد و در همین فصل جاری آمارهای منفی زیادی در زمینه گل خوردن به ثبت رسانده بود. حالا من یونایتد با 27 امتیاز پشت سر وستهام 28 امتیازی است و امیدوار به حداقل کسب سهمیه لیگ قهرمانان.

از سویی شگفتی‌ساز جدید لیگ که تازه از چمپیونشیپ رسیده و یک ستاره ایرانی یعنی سامان قدوس را در میان بازیکنان خود دارد فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد و با 20 امتیاز در رده دهم جدول است. دو تیم پیش از این تنها یکبار طی دیداری دوستانه به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن تساوی 2 بر 2 بوده است. برای پخش زنده فوتبال منچستریونایتد برنتفورد 23 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی منچستریونایتد و برنتفورد 23 آذر

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *