رویداد UFC 267 ؛ مکان، تاریخ برگزاری و هرآنچه که باید از یو اف سی 267 بدانیم

رویداد UFC 267 مهمترین رقابت پیش رو در جامعه UFC است که بسیاری از طرفداران منتظر رسیدن زمان آن هستند. در این مطلب به جزئیات این رویداد می‌پردازیم.

مطابق آنچه که رسما اعلام شده است رویداد یو اف سی 267 قرار است در ابوظبی برگزار شود. یان بلاهوویچ در اصلی‌ترین مبارزه این رقابت‌ها برای دفاع از عنوان قهرمانی باید به مصاف گلاور تشیرا برود. این رویداد روز 30 اکتبر مقارن با 8 آبان 1400 در اتحاد آرنا ابوظبی برگزار خواهد شد.

رویداد UFC 267

الجمین استرلینگ و پیوتر یان نیز قرار بود دومین مبارزه مهم این رویداد را برگزار کنند که با توجه به کناره‌گیری استرلینگ، این مسابقه فعلا کنسل شده است. استرلینگ قهرمان دسته بنتم ویت یو اف سی است که اویتالایف حالا از قید مبارزه با یان گذشته است. پیوتر یان در صحبت‌های خود درباره کناره‌گیری استرلینگ از رویداد یو اف سی 267 گفت:

سلام به همگی‌! همه‌ی شما میدونید که چه اتفاقی برای فایتم افتاد. همتون میدونید که الجمین مثل یه ترسو، دزدکی از این مسابقه فرار کرد. میخوام این رو بگم، من منتظرش می‌شینم. من ۳۰ اکتوبر و در ابوظبی فایت دارم (مسابقات یو اف سی‌ ۲۶۷)، یو اف سی‌ یه فایتری رو بم بده. تاپ ۵، تاپ ۷، تاپ ۱۰، هر کسی‌ که لیاقت مسابقه برای کمربند رو داشته باشه و من کاری رو که باید انجام میدم (شکستش میدم). بتون نشون میدم که قهرمان اصلی‌ کیه. دوستان برای حمایت‌هاتون ممنونم. شما رو در ابوظبی میبینم.

رویداد UFC 267 ؛ مکان، تاریخ برگزاری و هرآنچه که باید از یو اف سی 267 بدانیم

بلافاصله بعد از این صحبت‌ها بود که مشخص شد جایگزین استرلینگ قرار است کوری سندهیگن باشد. علت کناره گیری استرلینگ از یو اف سی 267 مصدومیت عنوان شده است. پیوتر یان پیش از این نیزی در توییتر درباره رقابت خود با استرلینگ نوشته بود: «این ترسو کنار میکشه» و بعد از مدتی و اعلام خبر کناره‌گیری استرلینک با بازنشر توییت خود نوشت:

بهتون گفتم

با وجود اینکه انجمن یو اف سی تغییرات لازم را در برنامه اعمال کرده است،‌ هنوز در پوسترهای رسمی این رویداد این تغییرات درج نشده است و همچنان تصاویر قبلی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رویداد UFC 267 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *