ترکیب احتمالی استقلال برابر هوادار ؛‌ اولین آزمون تیم مجیدی

ترکیب احتمالی استقلال برابر هوادار چگونه است؟ با توجه به تغییرات مهمی که در فهرست بازیکنان استقلال ایجاد شده این موضوع اهمیت زیادی برای هواداران دارد.

لیگ بیست و یکم خلیج فارس دیروز و با برگزاری 4 بازی رسما آغاز شد که در یکی از مهمترین دیدارها سپاهان محرم نویدکیا با دو گل از امید نورافکن و سروش رفیعی موفق به شکست دادن مس رفسنجان شد.

امروز نیز 3 بازی دیگر در ادامه هفته اول لیگ برگزار می‌شود و در یکی از مهمترین دیدارها استقلال فرهاد مجیدی در استادیوم آزادی به مصاف هوادار خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال برابر هوادار

مجیدی در بازی‌های دوستانه و پیش فصل نشان‌ داده که همچنان تاکید ویژه‌ای روی سیستم سه دفاعه دارد ولی ترکیب کلی تیم را با توجه به شرایط رقبا و مهره‌های در دسترس خود تنظیم می‌کند. او عموما از دو سیستم 352 یا 3421 استفاده می‌کند. اما ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار چگونه است؟

حسینی همچنان فیکس!

سید حسین حسینی در دیدارهای پایانی لیگ گذشته در ترکیب اصلی آبی پوشان قرار گرفت و عملکرد خوبش سبب‌ساز تداوم حضور او در چارچوب دروازه شد. کار به جایی رسید که رشید مظاهری دیگر دروازه‌بان استقلال که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ است در فصل نقل و انتقالات در فکر جدایی باشد. موضوعی که نهایتا رخ نداد. با وجود حفظ مظاهری همچنان انتظار می‌رود حسینی انتخاب اول فرهاد مجیدی باشد.

 در دفاع همچنان سه دفاعه

ترکیب احتمالی استقلال برابر هوادار ؛‌ اولین آزمون تیم مجیدی

در بازی‌های پایانی لیگ گذشته و در رقابت‌های دوستانه پیش فصل،‌ سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند زوج خوبی برای قلب خط دفاع استقلال تشکیل داده بودند. استقلال به طور کلی در این پست مشکل خاصی ندارد و تقریبا دست مجیدی برای انتخاب باز است. احتمالا برای نفر سوم خط دفاعی نیز از میان محمد دانشگر یا عارف آقاسی یکی انتخاب خواهد شد.

ترکیب متفاوت خط هافبک

جعفر سلمانی که اخیرا به استقلال اضافه شده است،‌ در بازی با الهلال نتوانست آنطور که بایسته است ارزش‌های خود را نشان بدهد. علت این امر شاید به دیر اضافه شدن او به ترکیب استقلال مربوط باشد. با این وجود انتظار می‌رود او در ادامه اویتالایف بازی‌های درخشانی از خود نشان دهد و شاید امروز هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

زبیر نیک نفس نیز که در نقل و انتقالات امسال به استقلال آمد دیگر گزینه حضور در بازی امروز است. هافبکی که سال گذشته در فولاد جواد نکونام عملکرد درخشانی داشت و احتمالا امروز در کنار آرش رضاوند و امیرحسین حسین‌زاده به میدان خواهد رفت. در سمت راست نیز مانند سال گذشته کاپیتان وریا غفوری حضور خواهد داشت.

زوج جدید خط حمله

گرچه استقلال در اندیشه جذب یک مهاجم خارجی است تا فقدان قائدی و شیخ را جبران کند،‌ اما همچنان امیر ارسلان مطهری گزینه مناسبی برای خط آتش استقلال است. امین قاسمی نژاد نیز که با حواشی زیادی نهایتا از پدیده مشهد راهی استقلال شد حالا در کنار او خواهد بود. با این اوصاف انتظار می‌رود ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار به قرار زیر باشد:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – عارف آقاسی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – امیرحسین حسین زاده – وریا غفوری – جعفر سلمانی – امین قاسمی نژاد – ارسلان مطهری

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ترکیب احتمالی استقلال برابر هوادار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *