واکنش زلاتان به برد پورتو مقابل میلان ؛‌ این بدترین نمایش روسونری بود!

شب گذشتته و با درخشش مهدی طارمی شاهد برد پورتو مقابل میلان بودیم جایی که او بهترین بازیکن میدان شد. اما زلاتان به این موضوع واکنش نشان داده است.

فوق ستاره سوئدی میلان که حالا در اواخر دوران فوتبالی خود برای سال دوم با پیراهن روسونری توپ می‌زند بعد از شکست شب گذشته میلان مقابل پورتو پرتغال، این بازی را بدترین نمایش روسونری خواند.

میلان که حالا بعد از چند سال موفق به بازگشت به لیگ قهرمانان شده است،‌ با وجود نمایش‌های خوب در دو بازی اول مقابل لیورپول و اتلتیکو مادرید شکست خود و به 3 امتیاز این بازی برای حفظ امیدهای خود نیاز داشت. شکست در این دیدار اما رکوردی جدید برای میلان ثبت کرد. این اولین بار در تاریخ بود که میلان هر سه بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان را واگذار می‌کند.

واکنش زلاتان به برد پورتو مقابل میلان

گرچه زلاتان نمایش شب گذشته را بدترین عملکرد میلان دانسته است، اما به این مهم اشاره کرده که حضور در لیگ قهرمانان اروپا کمک شایانی به افزایش تجربه جوانان آینده‌دار میلان خواهد کرد.

واکنش زلاتان به برد پورتو مقابل میلان ؛‌ این بدترین نمایش روسونری بود!

دو تیم پورتو و میلان دیشب از ساعت 22:15 به وقت ایران و در چارچوب یکی از مهمترین بازی‌های گروه B‌ رقابت‌ها به مصاف هم رفتند. در پایان این نماینده پرتغال بود که با یک گل  و روی پاس گل طارمی موفق به شکست میلان شد. طارمی در این دیدار 84 دقیقه حضور داشت و با ارسال یک پاس گل و عملکرد خوب خود بهترین بازیکن میدان شد. زلاتان بعد از پایان بازی و در گفتگو با رسانه‌ها گفت:

پس از 3 بازی باید بگویم که اویتالایف این بازی، بدترین نمایش ما در این فصل بود و ما لایق امتیاز نبودیم. بعضی اوقات شما بد بازی می‌کنید، اما همچنان با امتیاز از زمین خارج می‌شوید. باید به یاد بیاوریم که این اولین حضور ما در لیگ قهرمانان پس از چند سال است و بعضی از بازیکنان ما نیاز دارند تا از این فرصت‌ها استفاده و تجربه کسب کنند. می‌توانید در سری آ، رشد و بلوغ را در تیم ببینید.

با توجه به شکست اتلتیکومادرید در اسپانیا مقابل لیورپول و این مهم که بازی هفته چهارم نیز میان دو تیم در آنفیلد برگزار می‌شود، حالا پورتو با مهدی طارمی که هم امتیاز با اتلتیکومادرید سیمئونه است امیدوار به صعود است. میلان بدون امتیاز نیز بعید است برای صعود تلاش کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برد پورتو مقابل میلان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *