الهلال و پوهانگ استیلرز در فینال آسیا ؛‌ نبرد پرافتخارترین تیم‌های آسیا

الهلال و پوهانگ استیلرز در فینال آسیا به مصاف هم می‌روند. پوهانگ پرافتخارترین تیم شرق آسیا است که در هر سه حضور قبلی خود در فینال قهرمان شده است.

با انجام بازی امروز پوهانگ استیلرز و اولسان هیوندای، دومین تیم پرافتخار آسیا و پرافتخارترین تیم شرق آسیا به فینال راه یافت. حالا الهلال اگر بخواهد پرافتخارترین تیم آسیا باقی بماند باید بر پوهانگ غلبه کند، در غیر اینصورت 4 نایب قهرمانی الهلال به کارش نخواهد آمد و پوهانگ با یک برتری در قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا خواهد بود.

الهلال و پوهانگ استیلرز در فینال آسیا

جنگ ستارگان

الهلال و پوهانگ استیلرز در فینال آسیا ؛‌ نبرد پرافتخارترین تیم‌های آسیا

پوهانگ رده هفتمی در کی لیگ کره امروز با شگفتی سازی موفق شد اولسان هیوندای صدرنشین را از پیش رو بردارد. البته اخراج بازیکن اولسان در نیمه اول در این نتیجه بی تاثیر نبود. اولسان که با یک گل پیش بود با اخراج بازیکن خود به لاک دفاعی رفت و به مرور پوهانگ بر بازی مسلط شد تا بازی به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی این پوهانگ بود که جواز حضور در فینال اسیا را به دست آورد و حریف الهلال شد.

اولسان در صورت صعود به فینال این شانس را داشت اویتالایف تا با کسب سومین عنوان قهرمانی، همراستا با پوهانگ به سومین تیم پرافتخار آسیا بدل شود. در اینصورت استقلال تهران با دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی به چهارمین تیم آسیا به لحاظ افتخارات بدل می‌شد.

روز قبل نیز الهلال در یک بازی تماشایی با نتیجه دو بر یک در دربی سنتی عربستان، رقیب دیرینه خود النصر را با نتیجه 2 بر 1 شکست داد تا برای هشتمین بار به فینال آسیا راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص الهلال و پوهانگ استیلرز در فینال آسیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *