نیکولای هانسن بازیکن خارجی پرسپولیس

نیکولای هانسن بازیکن خارجی پرسپولیس کیست؟‌ به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس در آستانه جذب یک ستاره از لیگ ایسلند است. با ما باشید.

یک وبسایت معتبر ورزشی در ایسلند با خبری مدعی شده که آقای گل لیگ داخلی ایسلند ممکن است به زودی به لیگ ایران و باشگاه فوتبال پرسپولیس بپیوندد. هانسن 28 ساله و دانمارکی است. 192 سانتی‌متر قد دارد و در 31 بازی 20 گل و 3 پاس گل برای تیم ویکن‌گور ریکویک به ثمر رسانده است. این یعنی به طور میانگین هر 114 دقیقه 1 گل در لیگ ایسلند برای نیکولای هانسن بازیکن خارجی جدید پرسپولیس که در ادامه به او خواهیم پرداخت.

نیکولای هانسن بازیکن خارجی پرسپولیس

نکته جالب این است که در کارنامه او هیچ سابقه ملی دیده نمی‌شود و شاید همین اتفاق مانع از حضور او در لیگ برتر ایران شود! هانسن از ۱۶ اکتبر بازیکن آزاد است و بر اساس نوشته سایت bigsoccer حضور در پرسپولیس می‌تواند بزرگترین چالش این بازیکن باشد.

هانسن دورگه لهستانی دانمارکی است و در تیم وایکینگور ایسلند توپ میزد که در 21 بازی 16 گل به ثمر رسانده و آقای گل لیگ ایسلند شده است. هانسن آخرین بازی خود را تحت قرارداد با باشگاه ایسلندی در تاریخ 24 مهر به تاریخ ایران انجام داده و با توجه به اینکه قراردادش تا پایان لیگ ایسلند دوام داشت، بازیکن آزاد شناخته شده و می تواند در همین مقطع به پرسپولیس بپیوندد.

نیکولای هانسن بازیکن خارجی پرسپولیس

نکته جالب درخصوص این بازیکن آن است که مسیر عکس شهاب زاهدی را طی می کند زیرا شهاب زاهدی از پرسپولیس به ایسلند و سپس اوکراین منتقل شد و این بازیکن دانمارکی ممکن است مسیر معکوسی را طی کرده و از لیگ ایسلند راهی پرسپولیس شود!

در بین گزینه های آزاد دیگر اما تنها پیتر اسکولتیچ Petar Skuletic شانس برای پرسپولیسی شدن دارد و قرار است بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی یکی از بین هانسن و اسکولتیچ راهی ایران شوند و باید دید کدام یک خواهند بود و آیا گزینه بازیکن خارجی جدید پرسپولیس عوض می‌شود.

در ترانسفرمارکت این بازیکن جدایی او از جمع وایکینگ های ایسلندی ثبت نشده است اما او با توجه به پایان قراردادش و پایان لیگ و جام حذفی ایسلند بازیکن آزاد است و از نظر قانونی می تواند در میانه فصل نیز قراردادش با پرسپولیس را ثبت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نیکولای هانسن بازیکن خارجی پرسپولیس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *