تیم بعدی اللهیار صیادمنش مشخص شد

تیم بعدی اللهیار صیادمنش مشخص شد حالا ستاره ایرانی این روزهای زوریا که درخشش قابل توجهی در باشگاه سوم اوکراین داشته آماده کوچ از این کشور است.

الهیار که ابتدا از ایران به باشگاه فنرباغچه ترکیه پیوسته بود با قراردادی قرضی و یکساله از سال گذشته به زوریا اوکراین پیوست. این بازیکن جوان ایرانی درخشش قابل قبولی در فنرباغچه نداشت و به همین دلیل تیم ترک،‌ این استعداد ناب را برای پرورش و آمادگی بیشتر راهی اوکراین کرد.

الحق و الانصاف این اقدام موثر بود و حالا اللهیار یکی از مهمترین لژیونرهای فوتبال ایران است. حالا برخی باشگاه‌های مهم خواهان این جوان با استعداد هستند و به نظر او به زودی منتقل می‌شود. اما تیم بعدی صیادمنش چه تیمی است؟

تیم بعدی اللهیار صیادمنش مشخص شد

تیم بعدی اللهیار صیادمنش مشخص شد
تیم بعدی صیادمنش / باشگاه بعدی اللهیار صیادمنش / باشگاه خواهان صیادمنش / صیادمنش به کدام تیم می رود

در قرارداد صیادمنش با زوریا لوهانسک بندی وجود دارد که این تیم در صورت پرداخت مبلغ 3 و نیم میلیون یورو، قراداد بازیکن ایرانی را دائمی کند، اما اکنون اخبار موثق از ترکیه خبر از بازگشت اللهیار به فوتبال ترکیه می دهند چرا که زوریا توانایی مالی برای پرداخت 3 و نیم میلیون یورو به فنرباغچه را ندارد.

یاگیز سابونجو اوغلو خبرنگار معروف ترکیه ای شب گذشته در کانال یوتیوب Vole این خبر را اطلاع داد و مدعی شد که باشگاه زوریا به دلیل مشکلات مالی قادر به پرداخت بند دائمی قرارداد بازیکن ایرانی نیست.

البته فنرباغچه برای اینکه بتواند صیادمنش را در لیست خود قرار دهد، ملزم است تا نام یک بازیکن خارجی را از فهرست نفرات خود حذف کند. از سوی دیگر، ظفر ارتاش دیگر خبرنگار ترکیه ای و نزدیک به باشگاه فنرباغچه خبر بازگشت اللهیار را تأیید کرد. این روزنامه نگار در توئیتر خود نوشت:

تیم بعدی اللهیار صیادمنش مشخص شد
تیم بعدی صیادمنش / باشگاه بعدی اللهیار صیادمنش / باشگاه خواهان صیادمنش / صیادمنش به کدام تیم می رود

اولین خبر نقل و انتقالاتی فصل را به شما می دهم. اللهیار صیادمنش دوباره به فنرباغچه بر می گردد. این بازیکن ما، دوباره در نیم فصل دوم در اختیار تیم خواهد بود.

طی ماه های گذشته از باشگاه های زیادی به عنوان تیم های خواهان اللهیار صیادمنش نام برده می شد ولی اکنون به نظر می رسد که این ستاره آینده دار ایرانی باید حداقل زمستان جاری را به ترکیه بازگردد و سپس در تابستان آینده برای آینده اش تصمیم گیری کند. باید دید نهایتا صیادمنش به کدام تیم می رود ؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تیم بعدی الهیار صیادمنش مشخص شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *