برنده توپ طلای زنان 2021 ؛ تعداد آرا و جدول نفرات برتر

برنده توپ طلای زنان 2021 چه کسی بود؟ فوتبال زنان در سالیان اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و بر همین مبنا توپ طلای زنان هم از اهمیت خاصی برخوردار است.

فوتبال زنان در سالیان اخیر چهره‌های شاخصی داشته و در این میان فوتبال زنان اسپانیا چهره‌های بسیار موفقی داشته است. با این وجود چهره‌هایی که عملکردی مثبت فراتر از زمین فوتبال دارند کم تعدادند و بی‌تردید الکسی پوتیاس یکی از برترین‌ها است.

الکسیا پوتیاس ضمن اینکه فوتبالیست بسیار خوب و مهمی است به ارزش‌های زیادی نیز پایبند است و آن را به دیگران نیز انتقال می‌دهد. شاید پایبندی به این ارزش‌ها گاها بیش از اندازه به نظر برسد اما همیشه مسیری درست است. او این موضوع را بارها در مواجهه با بازیکن آماتوری که خواهان عکس گرفتن با اوست، هواداری که امضا می‌خواهد یا خبرنگاری که به دنبال جواب است نشان داده است.

برنده توپ طلای زنان 2021

برنده توپ طلای زنان 2021 ؛ تعداد آرا و جدول نفرات برتر
توپ طلا زنان 2021 / بالون دور زنان 2021 / بهترین بازیکن زن جهان 2021

فوتبال‌دوستان حرفه‌ای او را از دوران حضورش در اسپانیول و تیم ملی زیر 17 ساله به یاد دارند. او از کسانی بود که به دلیل نحوه بازی خود از نظرها پنهان نمی‌ماند.  نکته جالب اما اینجا بود که او به دلیل خجالتی بودنش همیشه از پنهان می‌شد تا از حضور در میکسد زون فرار کند. خوشبختانه او در طول این سال‌ها پیشرفت کرده تا توانایی مدیریت میکروفنش نیز به اندازه کنترل توپش بالا برود.

الکسیا با سختکوشی، استقامت، فداکاری و فروتنی توانست استعداد اولیه‌اش را شکوفا کند. او موفق شده به موفقیتی بزرگ در عرصه فوتبال برسد.  الکسیا پوتیاس بهترین الگویی است که می‌تواند در مدارس فوتبال تدریس شود و باید راهنمایی برای نسل‌های آینده باشد.

پوتیاس 27 ساله دیشب و همانطور که احتمالا در پخش زنده مراسم توپ طلا 2021 از اسپورتیم دیدید موفق شد توپ طلا زنان 2021 را به خود اختصاص دهد.

برنده توپ طلای زنان 2021 ؛ تعداد آرا و جدول نفرات برتر
توپ طلا زنان 2021 / بالون دور زنان 2021 / بهترین بازیکن زن جهان 2021

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن جایزه بهترین بازیکن زن جهان 2021 را به پوتیاس تقدیم کرد و این بازیکن که حسابی احساساتی شده بود، سخنرانی نسبتا طولانی را پس از دریافت توپ طلا انجام داده و سپس در کنار دیدیه دروگبا به تماشای کلیپی از بازی هایش که برای حاضرین هم پخش می شد، نشست.

در کلیپی که از زندگی پوتیاس،‌ بهترین بازیکن زن دنیا 2021 پخش شد، شاهد بخش هایی از دوران کودکی او بودیم؛ جایی که الکسیا از فوتبال برای کم کردن از ناراحتی مرگ شوکه کننده پدرش استفاده کرد و خیلی زود توانست با درخشش در آکادمی بارسلونا به تیم اصلی راه پیدا کرده و با این تیم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

برنده بالون دور زنان 2021 پس از پخش این کلیپ از مادر و خواهرش که از شادی اشک می ریختند خواست تا در سن کنار او حضور پیدا کنند. دروگبا در واکنش به صحبت های این سه نفر اعلام کرد که اسپانیایی من خیلی خوب نیست ولی فهمیدم که خیلی خوشحال هستند!

مگان رپینو از تیم ملی امریکا در سال 2019 توپ طلای بانوان را به دست آورده بود و بعد از یک سال وقفه در برگزاری مراسم، جایزه بهترین بازیکن زن دنیا 2021 به یک فوتبالیست اروپایی رسید. پیج اینستاگرام الکسیا پوتیاس را از آدرس alexiaps94 می‌توانید دنبال کنید:

برنده توپ طلای زنان 2021 ؛ تعداد آرا و جدول نفرات برتر
اینستاگرام الکسیا پوتیاس / الکسیا پوتیاس اینستا / بیوگرافی الکسیا پوتیاس

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنده توپ طلای زنان 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *