بهترین باشگاه سال 2021 و هرآنچه از جایزه جدید فرانس فوتبال می‌دانیم!

بهترین باشگاه سال 2021 جایزه جدیدی است که از امسال از سوی فرانس فوتبال اهدا خواهد شد. این جایزه در دوره اول خود یعنی امسال به تیم چلسی رسید.

بهترین تیم سال 2021 جایزه جدیدی بود که دیشب و طی مراسم بالون دور 2021 توسط فرانس فوتبال به باشگاه انگلیسی چلسی اهدا شد. اعضای باشگاه چلسی البته در سالن دو شاتله در شهر پاریس، محل برگزاری مراسم حضور نداشتند و با ارتباط تصویری با حضار داخل سالن صحبت کردند.

جایزه بهترین تیم سال در شرایطی به چلسی رسید که لحظاتی پیش از اعلام آن، مشخص شد جورجینیو ستاره ایتالیایی خط میانی این باشگاه، رده سوم توپ طلا را از آن خود کرده است. او که در کنار تنی چند از اعضای تیم در لندن بود دقایقی به صحبت پرداخت.

بهترین باشگاه سال 2021

با توجه به غیبت اعضای تیم آبی پوش لندن در مراسم امشب، دیدیه دروگبا، ستاره سابق آنها که افتخارات بسیاری را با پیراهن چلسی کسب کرد، وظیفه دریافت جایزه را به عهده گرفت تا اتفاقی جالب را شاهد باشیم.

بهترین باشگاه سال 2021 و هرآنچه از جایزه جدید فرانس فوتبال می‌دانیم
بهترین تیم سال 2021 / بهترین تیم جهان 2022 / بهترین تیم جهان در سال 2021

باشگاه چلسی در سال 2021 هم در بخش مردان و هم در بخش زنان عملکرد بسیار خوبی داشت؛ این تیم در بخش مردان فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و در بخش زنان ضمن قهرمانی در لیگ برتر، به مقام دوم لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

سرمربیان تیم های مردان و زنان چلسی هم دقایقی در ارتباط تصویری که برقرار شده بود برای حاضرین صحبت کردند و سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی اعلام کرد که بی تاب است تا هر چه زودتر جایزه امشب به دستش برسد و با هم تیمی های خود آن را جشن بگیرد.

چلسی فصل گذشته را با وجود موفقیت خوبی که در نقل و انتقالات داشت اصلا خوب شروع نکرد. فرانک لمپارد اسطوره چلسی که در قامت سرمربی این تیم بود با جذب کای هاورتز، تیمور ورنز، حکیم زیاش و تنی چند از ستارگان سرشناس دیگر چلسی را به خوبی تقویت کرده بود. اما نتایج نه چندان دلچسب موجبات اخراج او و جایگزینی توماس توخل، سرمربی پیشین پی اس جی را فراهم کرد.

توخل که سال گذشته با پی اس جی به فینال لیگ قهرمانان رسیده بود به طرز عجیبی از سوی مدیران پاری سن ژرمن اخراج شد و با پذیرش پیشنهاد چلسی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اشتباه بزرگ مدیران پاریس را به ایشان یادآور شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین باشگاه سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *