عملکرد و آمار میسون گرینوود [+گل ها و تکنیک ها]

عملکرد و آمار میسون گرینوود را در این مطلب بررسی می‌کنیم. ستاره جوان منچستریونایتد در 119 بازی برای این تیم 33 گل به ثبت رسانده است. با ما باشید.

میسن ویل جان گرینوود (Mason Will John Greenwood) بازیکن فوتبال حرفه‌ای اهل انگلستان است که در باشگاه منچستریونایتد و در پست مهاجم در لیگ برتر فوتبال انگلستان بازی می‌کند.

گرینوود اولین بازی خود را برای منچستریونایتد در سال ۲۰۱۹ در لیگ اروپا در برابر آستانه قزاقستان انجام داد و در این دیدار وی با ۱۷ سال و ۳۵۳ روز سن، به جوانترین گلزن این باشگاه در رقابت‌های اروپایی تبدیل شد. در ادامه برای تماشای ویدیو گل های میسون گرینوود و عملکرد او با ما باشید.

عملکرد و آمار میسون گرینوود

عملکرد و آمار میسون گرینوود [+گل ها و تکنیک ها]عملکرد و آمار میسون گرینوود [+گل ها و تکنیک ها]
پاس گل های میسون گرینوود / پای تخصصی میسون گرینوود / عملکرد میسون گرینوود
او در ۶ سالگی، به مدرسهٔ فوتبال منچستریونایتد در هلیفکس (یورکشایر غربی) پیوست. او پس از درخشش در آکادمی، با اینکه شرایط پیوستن به تیم زیر ۱۶ سال‌های منچستریونایتد را داشت، برای فصل ۲۰۱۷–۱۸ به تیم زیر ۱۸ سال‌های منچستریونایتد پیوست و در آن فصل، بهترین گلزن لیگ توسعه انگلستان شد. او توانست در ۲۱ بازی، ۱۷ گل به ثمر برساند.

در ماه مه سال ۲۰۱۸، او توانست به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت ICC Trophy انتخاب شود، همچنین تیم نوجوانان توانست قهرمان این رقابت در هلند شود. در ادامه ویدیو گل های میسون گرینوود را ببینید:

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عملکرد و آمار میسون گرینوود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *