خلاصه بازی کره جنوبی عراق 25 آبان 1400 [گلها و لحظات حساس بازی]

خلاصه بازی کره جنوبی عراق 25 آبان 1400 را در این مطلب ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای انتخاب جام جهانی دیروز به میزبانی عراق به مصاف هم رفتند.

عراق بازی دیروز را در رده پنجم با 4 امتیاز حاصل از 4 تساوی و در رده پنجم جدول آغاز کرد. تنها شکست عراق تا دیروز مربوط به بازی با ایران بود که با نتیجه 3 بر 0 رقم خورد. در ادامه با خلاصه بازی کره و عراق 25 آبان 1400 با ما باشید.

خلاصه بازی کره جنوبی عراق 25 آبان

کره بازی دیروز را برتر از عراق آغاز کرد و ابتدا در دقیقه 33 توسط لی جائه سونگ به گل اول بازی رسید. کره سپس بازی را تا دقایق پایانی نیمه کنترل کرد و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

نیمه دوم اما با 4 تعویض سرمربی عراق آغاز شد و امید عراقی‌ها به تغییر روند بازی بود. اما در دقیقه 74 بازی این سون هیون مین بود که از روی نقطه پنالتی کره را 2 بر 0 جلو انداخت. تنها 6 دقیقه بعد این کره بود که توسط جئونگ وو یئونگ به گل سوم خود رسید. آمارهای این بازی را در ادامه ببینید:

خلاصه بازی کره جنوبی عراق 25 آبان 1400 [گلها و لحظات حساس بازی]
هایلایت بازی کره و عراق 25 آبان / هایلایت کره و عراق 25 آبان / خلاصه بازی و گل های کره و عراق 25 آبان / خلاصه و گل های بازی کره و عراق 25 آبان / خلاصه بازی کره جنوبی و عراق 25 آبان
با این نتیجه کره با 14 امتیاز همچنان با 2 امتیاز اختلاف‌، اصلی‌ترین تعقیب‌کننده ایران در صدر جدول است. در ادامه خلاصه بازی کره و عراق 25 آبان 1400 را در ویدیو زیر ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خلاصه بازی کره جنوبی عراق 25 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *