خداحافظی مایک رستم پور از بسکتبال ؛‌ ماجرا چیست؟

خداحافظی مایک رستم پور از بسکتبال جامعه بسکتبال ایران را در شوک فرو برده است. او در سالیان اخیر از مهره‌های ثابت و مهم تیم ملی ایران بوده است.

رستم پور 30 ساله متول مینه‌سوتا در ایالات متحده آمریکا است که به لطف داشتن پدری ایرانی از چند سال قبل و پس از کسب تجربه بازی در لیگ‌های اسلواکی، مکزیک، کانادا و چند کشور دیگر در سال ۲۰۱۹ به تیم ملی بسکتبال ایران دعوت شد.  او اما امروز به طرزی عجیب از خداحافظی خود از دنیای بسکتبال خبر داد.

خداحافظی مایک رستم پور از بسکتبال!

خداحافظی مایک رستم پور از بسکتبال ؛‌ ماجرا چیست؟
خداحافظی رستم پور از بسکتبال / خداحافظی مایک رستم پور از تیم ملی بسکتبال / اینستاگرام مایک رستم پور

این بازیکن پس از حضور در تیم‌های نفت آبادان،‌ شیمیدر و شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال ایران قرار بود بار دیگر به شیمیدر قم برود تا با مهران شاهین طبع به کار خود ادامه دهد. اما خبری از شاهین طبع نشد. او در جام جهانی و المپیک نیز عضو تیم ایران بود.

با این حال نه تنها مایک به لیگ ایران نیامد، بلکه در لیست جدید تیم ملی و با نظر مصطفی هاشمی سرمربی جدید تیم ملی هم قرار نداشت. همین شاید بهانه ای شده تا رستم پور یک تصمیم عجیب و ناگهانی در 30 سالگی بگیرد. او شب گذشته با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود در ابتدا نوشت: «بازنشسته»!

این کلمه در حالی نوشته شده بود که مایک ویدیویی از ساحل و دریا گرفته بود، اما در ادامه او یک استوری منتشر کرد و به فارسی نوشت: «خداحافظ بسکتبال»!

خداحافظی مایک رستم پور از بسکتبال ؛‌ ماجرا چیست؟
خداحافظی رستم پور از بسکتبال / خداحافظی مایک رستم پور از تیم ملی بسکتبال / اینستاگرام مایک رستم پور

شاید بازهم برخی تصور کردند که رستم پور هنوز تصمیم جدی ای نگرفته و حتی این پست و استوری را به مزاح منتشر کرده، اما او با گذشت ساعاتی نه تنها این استوری را پاک نکرده، بلکه واکنش دوستانش به این اتفاق را هم منتشر کرده تا تقریبا قطعی بودن تصمیمش را به اطلاع برساند.

این فوروارد ۲ متر و ۶ سانتی‌متری از سال 2019 در لیگ برتر ایران مشغول بازی بود و قبل از آن سابقه بازی در لیگ کشورهایی همچون اسلواکی، مکزیک، کانادا و چند کشور دیگر را هم داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خداحافظی مایک رستم پور از بسکتبال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *