بیوگرافی سباستین هالر ؛ زندگی و عکس‌های ستاره آژاکس با همسرش

بیوگرافی سباستین هالر به اطلاعاتی از زندگی شخصی و مسائل مرتبط با ستاره این روزهای آژاکس آمستردام می‌پردازد. با ما تا پایان این نوشتار همراه باشید.

سباستین هالر ساحل عاجی حدودا 3 سال پیش و با آینتراخت فرانکفورت جذاب به سرمربیگری نیکو کواچ چهره شد. آینتراختی که بازیکنان پرشماری از جمله آنته ربیچ، لوکا یووچ و همین سباستین هالر را به فوتبال اروپا عرضه کرد. افرادی که بلافاصله و بعد از فصل رویایی‌شان با آینتراخت از این تیم هریک به مقصدی جدا شدند.

یوویچ به رئال مادرید رفت و دوران بسیار بدی داشت به حدی که بعد از یکی دو فصل به فرانکفورت بازگشت. دیگری یعنی آنته ربیچ به آث میلان پیوست. او عملکرد پرفراز و نشیبی داشت و گاها خیلی خوب و گاها خیلی معمولی بود. اون این روزها در میلان جذاب استفانو پیولی جایی در ترکیب اصلی ندارد. سباستین هالر ستاره خط حمله فرانکفورت نیز به وستهم پیوست. تیمی به سرمربی‌گری دیوید مویس با رویاهایی بسیار. در بیوگرافی سباستین هالر با ما باشید.

بیوگرافی سباستین هالر

بیوگرافی سباستین هالر ؛ زندگی و عکس‌های ستاره آژاکس با همسرش
بیوگرافی سباستین آلر / زندگینامه سباستین آلر / پست تخصصی سباستین هالر, تیم قبلی سباستین هالر / تیم بعدی سباستین هالر

هالر هیچگاه در وستهم نتوانست آنطور که باید و شاید خود را نشان دهد. عملکرد او در وستهم قابل قیاس با دوران آینتراخت نیست. در وستهام او 54 بار برای تیمش بازی کرد که حاصل آن 17 گل بود. این در حالی است که ستاره ساحل عاجی برای فرانکفورت در 77 بازی 33 گل به ثمر رسانده بود.

عملکرد نه چندان حذاب سباستین هالر در وستهم شرایط انتقال او به تیمی خارج از جزیر را فراهم کرد و حدودا یکسال پیش بود که او با رقمی معادل 22.5 میلیون یورو به عنوان گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ هلند راهی آژاکس شد. البته که وستهام برای انتقال هالر از فرانکفورت به لندن 45 میلیون یورو هزینه کرده بود. اما عملکرد ضعیف هالر قیمت او را پایین آورده بود. هالر این روزها زیر نظر اریک تن هاگ عملکرد درخشانی دارد. در زندگینامه سباستین هالر ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

زندگینامه سباستین هالر

بیوگرافی سباستین هالر ؛ زندگی و عکس‌های ستاره آژاکس با همسرش
زندگینامه سباستین هالر / آمار سباستین هالر / همسر سباستین هالر

البته اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس در تیم اوترخت با سباستین آلر کار کرده و روزهای درخشانی را در کنار او سپری کرده بود، جایی که هالر در 98 بازی 51 گل به ثبت رسانده بود. دورانی حالا که در ترکیب آژاکس نیز در حال تکرار شدن است. این تیم پرافتخار هلندی در لیگ عملکرد درخشانی و با ثبت آماری رویایی در صدر جدول قرار دارد. اما اوج درخشش سباستین آلر در لیگ قهرمانان رقم خورده است. این بازیکن در پنج دیدار ابتدایی آژاکس موفق به ثبت آمار خیره کننده 9 گل شده و در این فصل بی نظیر کار کرده است.

آژاکس که امشب در نیمه اول یک بار دروازه خود را برابر بشیکتاش باز شده دیده بود، در نیمه دوم با دبل سباستین آلر که بین نیمه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، موفق به بازگشت به بازی و ثبت پنجمین پیروزی در پنجمین مسابقه خود شد تا با اقتدار و به عنوان صدرنشین گروه خود راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شود.  حالا سباستین آلر در کنار رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمانان قرار داشته و نام خود را در کنار ستاره های بزرگ این تورنمنت ثبت کرده است.

سباستین آلر پس از الساندرو دل پیرو در سال 1995، دیگو کاستا در سال  2014 و ارلینگ هالند در سال 2019، به چهارمین در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد در پنج بازی اول خود در این رقابت ها موفق به گلزنی شده است. درخشش هالر حالا توجهات زیادی به مهاجم ساحل عاجی جلب کرده است.

هالر در 22 ژوئن 1994 از پدری فرانسوی و مادری ساحل عاجی در پاریس متولد شد. او با وجود اینکه تجربه بازی برای همه رده‌های سنی تیم ملی فرانسه را دارد در رده ملی، تیم کشور اجدادی خود ساحل عاج را انتخاب کرده است. او یک خواهر و یک برادر دارد.

بیوگرافی سباستین هالر ؛ زندگی و عکس‌های ستاره آژاکس با همسرش
بیوگرافی سباستین آلر / زندگینامه سباستین آلر / پست تخصصی سباستین هالر, تیم قبلی سباستین هالر / تیم بعدی سباستین هالر

هالر از همان دوران کودکی و برخلاف میل مادرش به طور جدی به فوتبال پرداخت. کوچه، خیابان، ورزشگاه، سالن و حتی اتاق شخصی موقعیت‌هایی برای تمرین فوتبال هالر بود. موقعیت‌هایی که بعضا با شکستن شیشه‌ها، چراغ‌ها و دیگر وسایل منزل همراه بود.

مادرش که از فوتبال متنفر شده بود با کنسول پلی استیشن سعی کرد سباستین پر جنب و جوش را آرام کند، اما هالر با انتخاب دوباره فوتبال به والدینش نشان داد که هیچ چیز نمی‌تواند مانع از میل روزافزون او به بازی با توپ شود. او درباره این دوران می‌گوید ما هر روز بیرون از منزل مشغول بازی بودیم.

با گذر زمان و اثبات این موضوع به پدر و مادر، آن‌ها تصمیم گرفتند سباستین را در یک آکادمی فوتبال ثبت نام کنند. او ابتدا با یک باشگاه محلی کوچک در حومه پاریس زندگی حرفه‌ای را دنبال کرد و در کوتاه زمانی در سن 10 سالگی اولین جام فوتبالی خود را کسب کرد. سپس به آکادمی بزرگتری منتقل شد. جایی که سکوی پرش هالر شد.

هالر اینجا مورد توجه استعداد یاب‌های اوسر قرار گرفت. باشگاهی که سابقه ساختن بازیکنانی نظیر اریک کانتونا، جیبریل سیسه،‌ فیلیپ مکسس و باکاری سانیا را داشته است. او نهایتا بعد از عملکرد درخشانش در جام جهانی زیر 17 ساله‌ها در سال 2011 با اوسر قرارداد حرفه‌ای بست.

بیوگرافی سباستین هالر ؛ زندگی و عکس‌های ستاره آژاکس با همسرش
زندگینامه سباستین هالر / آمار سباستین هالر / همسر سباستین هالر

او بعد از 3 سال خوب با اوسر در مسیر پیشرفت خود هلند و باشگاه اوترخت را برگزید. جایی که او به یکی از بهترین گلزنان باشگاه بدل شد. این موضوع موجبات انتقال او به آینتراخت فرانکفورت را فراهم کرد. در ادامه بیوگرافی سباستین هالر به همسر و زندگی شخصی سباستین هالر می‌پردازیم.

همسر و زندگی شخصی سباستین هالر

همانطور که گفتیم خانواده هالر خانواده نسبتا شلوغی است. او احتمالا یک فوتبالیست خانواده دوست است. بررسی تصاویر اینستاگرام سباستین هالر نشان می‌دهد که او رابطه صمیمانه‌ای با خواهر و برادر خود دارد. به علاوه هیچکس نمی‌تواند منکر علاقه شدید سباستین ب مادرش شود. چراکه او تصاویر زیادی با مادرش منتشر کرده است. هالر حالا یک دختر کوچک دارد.

بیوگرافی سباستین هالر ؛ زندگی و عکس‌های ستاره آژاکس با همسرش
زندگینامه سباستین هالر / آمار سباستین هالر / همسر سباستین هالر

سوالات متداول

در این بخش به برخی سوالات متداول درباره بیوگرافی سباستین هالر می‌پردازیم.

اینستاگرام سباستین هالر

سباستین هالر با آیدی sebastien.haller در اینستاگرام فعال است. او اینستاگرام خود را بیش از هرچیز به انتشار محتوای مرتبط با فعالیت حرفه‌ای خود اختصاص داده است.

پست تخصصی سباستین هالر

هالر عمده دوران فعالیت خود را در قامت مهاجم هدف و مهاجم مرکزی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بیوگرافی سباستین هالر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *