خلاصه بازی هلند نروژ 25 آبان 1400

خلاصه بازی هلند نروژ 25 آبان 1400 را در این نوشتار ببینید. دو تیم در یکی از حساسترین بازی‌های گروه G انتخابی جام جهانی دیشب به مصاف هم رفتند.

دو تیم نروژ و هلند دیشب در دیداری مهم و حیثیتی به مصاف هم رفتند. هلند برای قطعی کردن صعود خود و نروژ برای بقای شانس اندکش برای صعود به جام جهانی. در بازی همزمان ترکیه همان مونته نگرو بود و پیروزی در این بازی برایش بهترین نتیجه بود.

شکست هلند ترکیه را مسقیم راهی جام جهانی می‌کرد و شکست نروژ سهمیه پلی‌اف را برای ترکیه به ارمغان می‌آورد. در نتیجه جنگ اصلی در بازی هلند نروژ بود. برای تماشای خلاصه بازی هلند و نروژ 25 آبان با ما باشید.

خلاصه بازی هلند نروژ 25 آبان 1400

هلند میزبان بازی را به مراتب بهتر آغاز کرد و با توجه به امتیاز میزبانی بهتر بازی را کنترل می‌کرد. همانطور که آمار بازی را در ادامه می‌بینید هلند تقریبا در همه زمینه‌ها بهتر از نروژ عمل کرده است.

خلاصه بازی هلند نروژ 25 آبان 1400
خلاصه بازی هلند و نروژ 25 آبان, هایلایت بازی هلند و نروژ 25 آبان, هایلایت هلند و نروژ 25 آبان / خلاصه بازی و گل های هلند و نروژ 25 آبان / خلاصه و گل های بازی هلند و نروژ 25 آبان / خلاصه بازی هلند و نروژ 25 آبان

البته که بازی تا دقیقه 84 هیچ گلی نداشت و در این دقیقه این استیون برخواین ستاره 24 ساله تاتنهام هاتسپر بود که دروازه نروژ را باز کرد. نروژ که چیزی برای از دست دادن نداشت بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داد، اما هلند با استفاده از این وضعیت و در وقت‌های اضافه به گل دوم رسید. این‌بار توسط ممفیس دیپای روی پاس گل برخواین. در ادامه خلاصه بازی هلند و نروژ 25 آبان را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خلاصه بازی هلند نروژ 25 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *