پخش زنده فوتبال پالمیراس و فلامینگو 6 آذر [فینال جام لیبرتادورس]

پخش زنده فوتبال پالمیراس و فلامینگو 6 آذر را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در فینال مهمترین رقابت باشگاهی بین‌المللی آمریکای جنوبی به مصاف هم می‌روند.

لیبرتادورس مهمترین رقابت باشگاهی بین‌المللی در آمریکای جنوبی یا درواقع همان لیگ قهرمانان آمریکای لاتین است. معمولا همه تیم‌ها تلاش زیادی برای قهرمانی در این‌ رقابت‌ها می‌کنند اما پرافتخارترین تیم‌های تاریخ این رقابت آرژانتینی هستند. امسال اما دو برزیلی به فینال رسیده‌اند. برای پخش زنده بازی پالمیراس و فلامینگو 6 آذر با ما همراه باشید.

پخش زنده فوتبال پالمیراس و فلامینگو 6 آذر

پخش زنده فینال لیبرتادورس

پخش زنده آرسنال نیوکاسل 6 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]
ساعت پخش بازی پالمیراس و فلامینگو 6 آذر / ساعت پخش فوتبال پالمیراس فلامینگو 6 آذر / ساعت بازی پالمیراس و فلامینگو 6 آذر, ساعت فوتبال پالمیراس فلامینگو 6 آذر
پرافتخارترین تیم‌های تاریخ این رقابت‌ها دو تیم آرژانتینی ایندیپندنته با 7 قهرمانی (بدون نایب قهرمانی) و بوکا جونیورز با 6 قهرمانی و 5 نایب قهرمانی هستند. بعد از این دو تیم نیز تا رده هفتم پرافتخارترین تیم‌های لیبرتادورس تیم‌های اروگوئه‌ای،‌ آرژانتینی و پاراگوئه‌ای قرار گرفته‌اند.

فینالیست‌های امسال هردو سابقه دو قهرمانی را دارند و برای سومین قهرمانی خود می‌کوشند. البته پالمیراس 3 نایب‌قهرمانی نیز داشته ولی فلامنگو جز دوباری که قهرمان شده هیچگاه به فینال نرسیده است. بیشترین قهرمانی تاریخ رقابت‌های لیبرتادورس نیز به ترتیب با 25 قهرمانی برای تیم‌های آرژانتینی و سپس 20 قهرمانی برای برزیلی‌ها است. پخش زنده بازی پالمیراس و فلامینگو 6 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده پالمیراس و فلامینگو 6 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده فوتبال پالمیراس و فلامینگو 6 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *