پخش زنده استقلال صنعت نفت 8 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده استقلال صنعت نفت 8 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 16:00 به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های رده سوم و پانزدهمی لیگ بیست و یکم خلیج فارس امروز در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر در آبادان باید به مصاف هم بروند. تیم فرهاد مجیدی بعد از شروع خوب هفته‌های آغازین درگیر حواشی متعددی شده است اما شاگردان منصوریان نیز اوضاع پرنوسانی داشته‌اند. پخش زنده بازی استقلال صنعت نفت 8 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده استقلال صنعت نفت 8 آذر

صنعت نفت بعد از شکست 1 بر 0 بعد از بازی جنجالی با پرسپولیس پا به میدان می‌گذارد. تیم علیرضا منصوریان گرچه تنها یک پیروزی مقابل نساجی تا اینجای لیگ داشته اما از زمان بازگشت سرمربی از کرونا بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشته است.

از سویی استقلال مجیدی بعد از سه پیروزی شیرین مقابل هوادار، ذوب آهن و تراکتور در هفته چهارم مقابل فجر سپاسی تیم تازه صعود کرده استان شیراز متوقف شد. بعد از آن نیز شاگردان مجیدی در دو بازی بعدی مقابل نساجی و گل گهر با تساوی بدون گل متوقف شدند.

مهمترین حاشیه مربوط به بازی آخر استقلال در لیگ که در کرمان در تقابل با گل گهر برگزار شد، مربوط به عدم اجازه برای بازی خارجی‌های جدید استقلال کوین یامگا و رودی ژستد بود که نقش موثری در بازی و نتایج استقلال داشتند. گرچه بعد از بازی علت خط خوردن یامگا و رودی ژستد از ترکیب استقلال مشخص شد،‌ اما به وضوح این موضوع آرامش تاکتیکی استقلال جذاب مجیدی را برهم زده بود.

فرهاد امروز اما باید بعد از امیر قلعه نویی به مصاف یکی دیگر از سرمربیان سابق استقلال برود. علیرضا منصوریان مربی تاکتیک‌دان، باهوش و پرتوانی است که گرچه دوران خوشی در استقلال و تراکتورسازی نداشت اما در مربی‌گری با تیم‌هایی چون نفت تهران یا آلومینیوم اراک به خوبی توانایی‌های خود را به فوتبال ایران ثابت کرده است.

تیم منصوریان تا اینجای لیگ 4 شکست، 1 پیروزی و 1 تساوی داشته است. البته 3 مورد از شکست‌ها به دوران عدم حضور علیمنصور روی نیمک به علت ابتلا به کرونا مربوط است و به ترتیب مقابل ذوب‌آهن، تراکتور و فجر سپاسی رقم خورده است. علیمنصور اما بلافاصله بعد از رهایی از بند بیماری با پیروزی بازگشت. آن‌ هم جایی که آبادانی‌ها مهمان مازنی‌ها در ساری بودند. پیروزی دو بر صفر جانی تازه به تیم منصوریان داد و آن‌ها در هفته پنجم نیز موفق به متوقف کردن گل گهر پرستاره شدند. برای پخش زنده بازی استقلال صنعت نفت 8 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال استقلال و صنعت نفت 8 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده استقلال صنعت نفت 8 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *