پخش زنده سپاهان نساجی 8 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده سپاهان نساجی 8 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هفتم از ساعت 16:00 به مصاف هم خواهند رفت.

سپاهان صدرنشین در لیگ بیست و یکم جذاب و نفسگیر باید در هفته هفتم و در استادیوم زیبای نقش جهان پذیرای نساجی مازندان،‌ تیم جذاب خطه شمال کشور باشد. نساجی گرچه در رده دوازدهم لیگ قرار دارد اما در همه بازی‌های گذشته به خوبی نشان داده که تیم چغر و قدرتمندی است. برای پخش زنده بازی سپاهان نساجی 8 آذر با ما باشید.

پخش زنده سپاهان نساجی 8 آذر

سپاهان محرم نویدکیا که این روزها فوتبالی زیبا ارائه می‌کند امسال نیز در نقل و انتقالات تابستانی با چند ستاره جدید تقویت شد تا محرم تا دندان مسلح وارد رقابت لیگ بیست و یکم شود. آن‌ها لیگ را به یک معنا عالی آغاز کردند.

سه پیروزی پیاپی در بازی‌هایی جذاب ابتدا 2 بر 0 مقابل مس رفسنجان، سپس 3 بر 0 مقابل نفت مسجد سلیمان و در نهایت 1 بر 0 مقابل هوادار تازه لیگ برتری شده موقعیت سپاهان را با استقلال در صدر جدول در شرایط یکسانی قرار داده بود. اما شکست غیرمنتظره هفته چهارم مقابل رقیب سنتی و در دربی اصفهان با یک گل سبب شد تا نظم تیمی خاص طوفان زرد آسیا به هم بریزد.

سپاهان پس از این بازی در کسب نتیجه مطلوب مقابل تراکتورسازی بحران‌زده در نقش جهان ناکام بود و به تساوی بدون گل رضایت داد. اما بار دیگر هفته ششم موقعیتی شد تا سپاهانی‌ها توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

فجرسپاسی تازه صعود کرده به لیگ برتر امسال نتایج خوبی گرفته بود و مقابل بزرگان با نمایش‌هایی دلچسب تا حد کسب پیروزی و یا امتیاز پیش رفته بود. سپاهان اما به غول‌کش لیگ بیست و یکم اجازه قدرت نمایی نداد و در شیراز با دو گل پیروز شد تا در پایان هفته ششم در صدر جدول باشد. پخش زنده بازی سپاهان نساجی 8 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده فوتبال سپاهان و نساجی 8 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده سپاهان نساجی 8 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *