پخش زنده پیکان گل گهر 8 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده پیکان گل گهر 8 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هفتم از ساعت 15 به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های پنجم و ششم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ بیست و یکم امروز از ساعت 15 در تهران به مصاف هم خواهد رفت. پیکان و گل گهر هر دو تا اینجا نتایج قابل قبولی داشتند. پیکان حتی با توجه به ابزارهای در دسترس فراتر از انتظارات عمل کرده است. پخش زنده بازی پیکان گل گهر 8 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده پیکان گل گهر 8 آذر

گل گهر پرستاره امسال هم مانند فصل گذشته در نقل و انتقالات تابستانی حضور فعالی داشت و ستارگان مهمی را جلب کرد. پیکان به سرمربی‌گری مجتبی حسینی سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان هم تا اینجا عملکرد بسیار ایده‌آلی داشته است.

پیکان با 3 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست حالا در رده پنجم جدول جای گرفته و گل گهر با 2 پیروزی و 4 تساوی، بدون شکست در رده ششم است. گل گهر پس از پیروزی بر تراکتور و فجر سپاسی در 4 بازی بعدی به ترتیب مقابل نساجی، پرسپولیس، صنعت نفت و استقلال متوقف شد.

پیکان هم بعد از توقف مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته اول، سه پیروزی پیاپی مقابل هوادار، تراکتور و ذوب آهن داشت و در هفته پنجم مقابل فجر سپاسی بازنده شد.  پخش زنده بازی پیکان گل گهر 8 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده فوتبال پیکان و گل گهر 8 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پیکان گل گهر 8 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *