پخش زنده پرسپولیس نفت مسجد سلیمان 8 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده پرسپولیس نفت مسجد سلیمان 8 آذر را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 18 به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس بحران‌زده یحیی گل محمدی که هفته پیش در یک بازی هیجان‌انگیز، جذاب و البته پرحاشیه و جنجالی به سختی از سد صنعت نفت در آزادی گذشت. این بازی هیجان انگیز که طی آن یک گل سالم پرسپولیس دیده‌ نشد و آفساید محض بازیکنان صنعت گرفته نشد اولین پیروزی پرسپولیس بعد از 3 بازی بود. پخش زنده بازی پرسپولیس نفت مسجد سلیمان 8 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده پرسپولیس نفت مسجد سلیمان 8 آذر

پرسپولیس بعد از دو پیروزی پیاپی مقابل فولاد و نساجی، در هفته سوم مغلوب آلومینیوم در اراک شد. سپس در دو هفته متوالی مقابل گل گهر و مس رفسنجان با تساوی 1 بر 1 متوقف شد تا قهرمان پنج دوره گذشته لیگ وارد بحران عجیبی شود.

هفته ششم اما موقعیتی برای بازگشت بود. پرسپولیس بی‌نظم که نتایج خوبی نمی‌گرفت و هیچ نشانی از پرسپولیس مقتدر فصول پیشین نداشت در بازی با صنعت نفت یک بازی دقیق انجام داد و اگر اشتباه لحظات آخری حامد لک را کنار بگذاریم تقریبا بی‌اشتباه بود.

گل زیبای میلاد سرلک موجبات پیروزی پرسپولیس در این بازی نفسگیر را فراهم کرد تا سرخپوشان پایتخت با 3 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست در رده چهارم جدول جای گیرند. پخش زنده بازی پرسپولیس نفت مسجد سلیمان 8 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان 8 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پرسپولیس نفت مسجد سلیمان 8 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *