پخش زنده آرسنال اورتون 15 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده آرسنال اورتون 15 آذر را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های هفته پانزدهم لیگ جزیره از ساعت 23:30 در گودیسون پارک به مصاف هم می‌روند.

آرسنال با میکل آرتتا عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است. آن‌ها به جز شکست سنگین مقابل لیورپول در مجموع عملکرد خوبی داشته اند. اورتون به سرمربیگری رافا بنیتر اما در بحران شدیدی به سر می‌برد. برای پخش زنده فوتبال آرسنال اورتون 15 آذر با ما باشید.

پخش زنده آرسنال اورتون 15 آذر

آرسنال تا اینجای کار 7 پیروزی،‌ 2 تساوی و 5 شکست داشته و با 23 امتیاز در رده هفتم جدول است. آن‌ها در 5 بازی آخرشان 3 پیروزی و 2 شکست مقابل لیورپول و منچستریونایتد داشته‌اند.

اورتون بحران زده رده شانزدهمی اما تا اینجای لیگ تنها 4 پیروزی،‌ 3 تساوی و 7 شکست داشته و با 15 امتیاز در شرایط بدی به سر می‌برد. آن‌ها از 5 بازی آخرشان تنها 1 امتیاز حاصل از تساوی با تاتنهام گرفته‌اند و با 4 شکست پا به زمین می‌گذارند. ترکیب احتمالی دو تیم در بازی امروز به قرار زیر است:

پخش زنده آرسنال اورتون 15 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

دو تیم در 10 سال اخیر 24 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل این تقابل‌ها 14 پیروزی برای آرسنال و تنها 5 پیروزی برای اورتون بوده است. تاثیر گذارترین بازیکنان دو تیم تا به امروز نیز به ترتیب اسمیت راو برای آرسنال با 5 گل و 2 پاس گل در 14 بازی و دمارای گری با 4 گل و 2 پاس گل در همین تعداد بازی هستد. پخش زنده فوتبال آرسنال اورتون 15 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی آرسنال و اورتون 15 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده آرسنال اورتون 15 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *