عملکرد و آمار جمال موسیالا [+گل ها و تکنیک ها]

عملکرد و آمار جمال موسیالا را در این مطلب بررسی خواهیم کرد. ستاره جوان بایرن مونیخ و تیم‌ ملی آلمان عموما در پست هافبک تهاجمی به میدان می‌رود.

جمال موسیالا متولد 26 فوریه 2006 از پدری آلمانی و مادری نیجریه‌ای است. او به علت تولد در اشتوتگارت آلمان و اقامت بلند مدت در ساوتهمپتون در عرصه ملی هم برای آلمان و هم تیم‌های پایه انگلستان بازی کرده است. برای بررسی عملکرد موسیالا و تماشای ویدیوی گل های جمال موسیالا با ما باشید.

عملکرد و آمار جمال موسیالا

عملکرد و آمار جمال موسیالا [+گل ها و تکنیک ها]
تکنیک های جمال موسیالا / دریبل های جمال موسیالا / پای تخصصی جمال موسیالا / عملکرد جمال موسیالا
او فوتبال حرفه‌ای را با آکادمی باشگاه چلسی آغاز کرد و چند سالی در این سطح فعال بود. در ادامه اما با پیشنهاد بایرن مونیخ به عضویت این تیم درآمد و پس از مدت کوتاهی فعالیت در تیم‌های پایه باشگاه، به تیم بزرگسالان تحت هدایت هانسی فلیک رسید.

او در این ایام برای تیم‌های زیر 15، 16 و 17 ساله‌های انگلستان به میدان می‌رفت و حتی 2 بازی با تیم زیر 21 ساله‌های این کشور انجام داد. در همین ایام اما با فشار یواخیم لو و پیشنهاد فدراسیون فوتبال آلمان او عضویت در تیم ملی این کشور را پذیرفت. او تاکنون برای تیم بزرگسالان آلمان 9 بار به میدان رفته و 1 گل هم زده است.

در بایرن هم او که کار خود را از تیم‌های زیر 17 و 19 سال آغاز کرد با تیم بایرن مونیخ آماتور به قهرمانی لیگ دسته سوم آلمان رسید. موسیالا در 57 بازی دیگر که برای تیم اصلی بایرن به میدان رفته 11 گل به ثبت رسانده که آمار خوبی است. در ادامه ویدیو عملکرد و گل های جمال موسیالا را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عملکرد و آمار جمال موسیالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *