بیوگرافی جمال موسیالا ؛ زندگی و عکس های ستاره بایرن مونیخ و همسرش

بیوگرافی جمال موسیالا به زندگی شخصی و اطلاعاتی از زندگی ستاره جوان بایرن مونیخ می‌پردازد. برای اطلاعات بیشتر تا پایان با ما همراه باشید.

جمال موسیالا در نسل جدید و جوان بایرن مونیخ و در کنار ستارگانی چون گرنابری،‌ سانه و کومان یکی از آینده‌دارترین چهره‌های باشگاه بایرن به نظر می‌رسد. او که متولد 26 فوریه 2003 است بیشتر در پست هافبک تهاجمی برای بایرن مونیخ بازی می‌کند. او متولد آلمان است و با کسب تبعیت آلمانی برای تیم ملی آلمان نیز به میدان رفته است. در بیوگرافی جمال  موسیالا با ما باشید.

بیوگرافی جمال موسیالا

بیوگرافی جمال موسیالا ؛ زندگی و عکس های ستاره بایرن مونیخ و همسرش
زندگینامه جمال موسیالا / عملکرد جمال موسیالا / همسر جمال موسیالا / گل های جمال موسیالا

اصالت موسیالا به نیجریه مربوط است اما او خود تولد اشتوتگارت آلمان است. به علت برخی ضرورت‌های خانوادگی در زمانی که تنها یک نوزاد بود به فولدا شهری در شرق ایالت هسن نقل مکان کردند. او تا 7 سالگی در فولدا زندگی کرد و سپس به انگلستان رفت و عموم دورن کودکی و نوجوانی خود را در آنجا گذراند. استعداد فوتبالی او در همان زمان در حال شکوفایی بود و او در تمام این مدت در تیم آکادمی چلسی پرورش یافت.

در زمانی که تنها 5 ساله بود،‌ فوتبال باشگاهی را در سال 2008 با باشگاه TSV Lehnerz آغاز کرد. بار دیگر و به علت تحصیل مادرش او ناگزیر شد در پاییز 2010 بار دیگر به ساوتهمپتون منتقل شود.

پس از جستجوی ناموفق در باشگاه، او در یک کمپ تابستانی شرکت کرد و توسط استعدادیاب‌های ساوتهمپتون شناسایی شد و او را در آکادمی جوانان خود پذیرفتند. از آنجا که این کودک هفت ساله در مسابقات قهرمانی شهر مرتبا برای تیمش گلزنی می‌کرد، مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفت.

با اتمام تحصیلات مادرش در خارج از کشور، خانواده او ابتدا به فولدا بازگشتند و سپس در بهار به انگلستان نقل مکان کردند و پیشنهاد چلسی را پذیرفتند. در سال‌های بعد، موسیالا در تیم‌های رده‌های سنی مختلف این باشگاه بازی کرد و به دنبال عملکرد موفقی که داشت در سن ۱۳ سالگی به تیم ملی زیر ۱۵ سال انگلیس دعوت شد.

بیشتر بخوانید:

در ۱۵ سالگی، او برای اولین بار در لیگ برتر زیر ۱۸ سال ظاهر شد. در ژوئیه ۲۰۱۹ و در سن ۱۶ سالگی، موسیالا چلسی را ترک کرد و از میان پیشنهادهای مختلف تیم‌های مطرح اروپایی، بایرن مونیخ را برگزید. پس از چندین حضور در بوندسلیگا زیر ۱۷ سال و بوندسلیگا زیر ۱۹ سال برای بایرن، در ماه فوریه به وی اجازه داده شد تا برای اولین بار با تیم بوندسلیگا با سرمربیگری هانسی فلیک تمرین کند، اما همچنان به بازی در تیم زیر ۱۹ سال ادامه داد.

در 20 ژوئن 2020 او در یک بازی خانگی مقابل فرایبورگ و در بایرن هانسی فلیک اولین حضور کوتاه مدت خود در تیم اصلی را تجربه کرد. او در دقایق پایانی این بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تا با 17 سال و 115 روز جوانترین بازیکن تاریخ بوندسلیگا باشد.

بیوگرافی جمال موسیالا ؛ زندگی و عکس های ستاره بایرن مونیخ و همسرش
زندگینامه جمال موسیالا / عملکرد جمال موسیالا / همسر جمال موسیالا / گل های جمال موسیالا

در آن فصل او 8 بازی دیگر با تیم آماتور بایرن انجام داد و با این تیم قهرمان لیگ دسته سوم آلمان شد. فصل اما برای تیم اصلی بایرن به پایان نرسیده بود و در دنباله لیگ قهرمانان که در بهار به تعویق افتاده بود، از ابتدای اوت و در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف چلسی رفت.

موسیالا در بازی‌های بعد و در مرحله یک هشتم برابر بارسلونا نیمکت نشین بود و فرصت بازی نیافت. چندی بعد و در افتتاحیه بوندسلیگا در 18 سپتامبر در دقایق پایانی به میدان رفت و آخرین گل تیمش را در جریان برتری 8 بر 0 برابر شالکه به ثمر رساند و جوانترین گلزن بایرن در تاریخ بوندسلیگا شد. این عنوان تا پیش از او به روکه سانتا کروز که در اوت 1999 در 18 سالگی اولین گل خود برای بایرن را به ثمر رساند تعلق داشت. در بیوگرافی جمال موسیالا با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بازی های ملی

موسیالا همانطور که گفتیم پدری نیجریه‌ای و مادری آلمانی دارد. او البته در کودکی به انگلستان نقل مکان کرد و در زمانی که در آکادمی چلسی فعال بود به تیم‌ زیر 16 ساله‌های انگلستان دعوت شد. 5 بازی و دو گل حاصل حضور او در این تیم بود و سپس به تیم زیر 17 ساله‌های همین کشور راه یافت. در اینجا او 9 بار به میدان رفت و 2 گل نیز به ثبت رساند.

بیوگرافی جمال موسیالا ؛ زندگی و عکس های ستاره بایرن مونیخ و همسرش
زندگینامه جمال موسیالا / عملکرد جمال موسیالا / همسر جمال موسیالا / گل های جمال موسیالا

او اولین بازی ملی خود برای انگلیس را در دسامبر 2016 در 13 سالگی برای زیر 15 ساله‌های انگلیس انجام داد. او در سومین حضور خود برای انگلیس در بازی مقابل هلند در همین سطح موفق شد در جریان برتری 3 بر یک تیمش هتریک کند.

او 2 بازی نیز برای تیم زیر 21 ساله‌های انگلستان انجام داده که حاصل آن یک گل بوده است. اما وقتی در بایرن تحت هدایت هانسی فلیک خوش درخشید، به تدریج نظر یواخیم لو که هنوز سرمربی تیم ملی آلمان بود را به خود جلب کرد.

لو و کادر فنی آلمان تلاش کردند تا موسیالا را از بازی برای تیم ملی انگلستان منصرف کنند و پیشنهاد بازی برای آلمان را به او ارائه کردند. پیشنهادی که با استقبال ستاره جوان بایرن روبرو شد و او به عضویت تیم ملی آلمان درآمد. جمال تا امروز 9 بار برای تیم ملی آلمان به میدان رفته و 1 گل نیز به ثبت رسانده است.

سوالات متداول

در این بخش به برخی سوالات متداول مرتبط با بیوگرافی جمال موسیالا می‌پردازیم.

همسر جمال موسیالا کیست؟

به نظر می‌رسد جمال موسیالا یا هنوز مجرد است یا به توصیه برخی اعضای خانواده و باشگاه تصمیم گرفته در حال حاضر زندگی شخصی خود را علنی نکند.

پیج اینستاگرام جمال موسیالا کدام است؟

آدرس پیج رسمی اینستاگرام جمال موسیالا jamalmusiala10 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بیوگرافی جمال موسیالا چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *