عملکرد و آمار سباستین هالر [+گل ها و تکنیک ها]

عملکرد و آمار سباستین هالر را در این مطلب بررسی خواهیم کرد. ستاره این روزهای آژاکس آمستردام اخیرا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

حدودا یکسال پیش بود که سباستین هالر،‌ ستاره موفق آینتراخت فرانکفورت که از این تیم با 45 میلیون یورو به وستهم پیوسته بود با مبلغی در حدود 22.5 میلیون یورو راهی آژاکس شد تا بار دیگر در هلند شاگرد اریک تن هاگ شود.

با این انتقال هالر که کمی افت کرده بود بعد از دوران حضور در اوترخت بار دیگر به هلند بازگشت. این اما مقدمه‌ای شد برای درخششی شگرف که حالا در لیگ قهرمانان اروپا به اوج رسیده است. در ادامه به گل های سباستین هالر می‌پردازیم.

عملکرد و آمار سباستین هالر

عملکرد و آمار سباستین هالر [+گل ها و تکنیک ها]
عملکرد سباستین هالر / آمار سباستین آلر / گل های سباستین آلر / پست تخصصی سباستین هالر / تیم قبلی سباستین هالر / تیم بعدی سباستین هالر
هالر با این انتقال گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ لیگ هلند شد. اما تن هاگ می‌دانست که سباستین ارزش این رقم را دارد. ما پیش از این و در بیوگرافی سباستین هالر روند رشد او را بررسی کرده بودیم.

سباستین هالر که حالا 27 سال سن دارد، متولد پاریس از پدری فرانسوی و مادری ساحل عاجی است. پست تخصصی سباستین هالر مهاجم مرکزی، هدف و نوک است. این مهاجم مرکزی راست پا است و شماره 22 می‌پوشد.

با وجود اینکه عمده دوران فعالیت حرفه‌ای سباستین در فوتبال در فرانسه رقم خورده و او برای همه تیم‌های ملی پایه فرانسه بازی کرده است، با توجه به اینکه او جایی برای خود در ترکیب فرانسه پرستاره نمی‌دید تصمیم به انتخاب تیم ملی سرزمین مادری‌اش ساحل عاج گرفت.

او در این فصل لیگ هلند در 13 بازی برای آژاکس 9 گل به ثمر رسانده است. به طور کلی سباستین در 42 بازی 32 گل برای آژاکس ثبت کرده تا آماری خیره‌کننده داشته باشد.

سباستین در اوسر،‌ اولین تیم حرفه‌ای خود در 57 بازی 37 گل به ثمر رساند. سپس در اوترخت در 98 بازی 51 گل به ثمر رساند. اوج درخشش او قبل از آژاکس به آینتراخت فرانکفورت نیکو کواچ باز‌میگردد. جایی که هالر در 77 بازی 33 گل به ثمر رساند. در دوران وستهام اما او در 57 بازی تنها 14 گل ثبت کرد. این عملکرد ضعیف ارزش او را پایین آورد اما تن هاگ او را به آژاکس آورد و حالا احیا کرده است.

هالر در لیگ قهرمانان آمار فوق‌العاده‌ای داشته و در 5 بازی ابتدایی آژاکس در لیگ قهرمانان 9 گل به ثمر رسانده است. او حالا در صدر جدول گلزنان این رقاتب ها در کنار لواندوفسکی قرار دارد. در ادامه ویدیو گل های سباستین هالر را ببینید:

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عملکرد و آمار سباستین هالر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *