پخش زنده آژاکس اسپورتینگ 16 آذر 1400 [+آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده آژاکس اسپورتینگ 16 آذر 1400 را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان از ساعت 23:30 به مصاف هم می‌روند. با ما باشید.

در شرایطی که به نظر می‌رسید دورتموند در کنار آژاکس شانس‌های اصلی صعود از گروه باشند،‌ حالا این اسپورتینگ است که با غافلگیری بزرگ و با پیروزی بر دورتموند حالا در رده دوم جدول است تا دورتموند خداحافظی زود هنگامی با رقابت‌ها داشته باشد. پخش زنده فوتبال آژاکس اسپورتینگ 16 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده آژاکس اسپورتینگ 16 آذر 1400

اسپورتینگ 9 امتیازی با کسب امتیاز در بازی امروز می‌تواند آسوده خیال باشد اما آژاکس در خانه به هیچکس امتیاز نداده است. قهرمان لیگ پرتغال اما که در لیگ داخلی رقابت سختی با پورتو دارد حالا با 12 پیروزی متوالی در همه رقابت‌ها امیدوار است بتواند آژاکس را در هلند به چالش بکشد.

از طرفی اوضاع آژاکس هم خوب است. آن‌ها 10 بازی متوالی است که شکستی نداشته‌اند و 4 پیروزی متوالی نیز ثبت کرد‌ه‌اند. به علاوه آژاکس هر 5 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان را پیروز شده است و در دور رفت همین اسپورتینگ را در پرتغال با نتیجه تحقیر آمیز 5 بر 1 گلباران کرد. پخش زنده فوتبال آژاکس اسپورتینگ 16 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی آژاکس و اسپورتینگ 16 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده آژاکس اسپورتینگ 16 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *