پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید 16 آذر [+آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید 16 آذر 1400 را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های گروه B‌ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

هرچه اوضاع گروه A مسابقات لیگ قهرمانان مشخص است اوضاع گروه B جز صعود قطعی و صدرنشینی لیورپول درگیر و دار اما و اگر شده است. لیورپول با 5 پیروزی و 15 امتیاز در صدر جدول است و اختلافی 10 امتیازی با پورتوی رده دومی دارد. زمانی که قرعه‌کشی صورت گرفت کمتر کسی تصور می‌کرد پورتو در گروه مرگ موفق به کسب 5 امتیاز شود و اصلی‌ترین شانس صعود از گروه در هفته پایانی باشد. برای پخش زنده فوتبال پورتو اتلتیکو مادرید 16 آذر با ما باشید.

پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید 16 آذر 1400

حالا اتلتیکو مادرید و میلان 4 امتیازی در کنار پورتو برای صعود به عنوان تیم دوم باید تلاش زیادی کنند. باخت اتلتیکو در اسپانیا مقابل میلان اوضاع گروه را بسیار پیچیده‌تر از آنچه بود کرده است. در واقع حالا الگوهای صعود مختلفی برای هر سه تیم قابل تصور است. اما با توجه به اینکه پورتو امشب در دراگائو میزبان اتلتیکو است و لیورپول باید با میلان مصاف کند به نظر خیلی بعید است که شانسی برای میلان در کار باشد.

اتلتیکو نیز اگر قصد صعود داشته باشد تنها باید پورتو را ببرد و تساوی هیچ تغییری در اوضاع ایجاد نمی‌کند. اتلتیکویی که این روزها حتی در لیگ داخلی خود هم اوضاع خوبی ندارد و این هفته مقابل مایورکا شکست خورد. پورتو اما در 5 بازی آخر خود ضمن 4 پیروزی تنها یک شکست مقابل لیورپول داشته است.

در تقابل‌های پیشین دو تیم 1 تساوی و دو پیروزی برای اتلتیکو مادرید ثبت شده است. اما برای پخش زنده فوتبال پورتو اتلتیکو مادرید 16 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی پورتو و اتلتیکو مادرید 16 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پورتو اتلتیکو مادرید 16 آذر چیست؟  پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *