آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 چگونه است؟

آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 چگونه است؟ با پاسخی طولانی و مفصل به این سوال با اسپورتیم همراه باشید، تا آموزش ساخت لیگ ایران را فرا بگیرید.

یکی از بزرگترین ناراحتی‌های علاقه مندان به بازی‌های کامپیوتری خصوصا علاقه مندان به فوتبال این مساله است که لیگ ایران هرگز در بین لیگ‌هایی که دو بازی معروف PES و FIFA می‌سازند حضور ندارد. این مساله باعث شده است که روش‌های مختلفی برای پر کردن این خلا به وجود بیاید تا فوتبال دوستان و گیمرهای ایرانی نیز بتوانند از لذت انتخاب تیم محبوب خود در بازی‌ PES بهره مند شوند. در ادامه و در روشی گام به گام به شما آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 ارائه خواهیم داد. توجه داشته باشید در انتهای مقاله یک فایل ویدیوئی قرار خواهد گرفت تا به صورت ویدیوئی نیز با  آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 آشنا شوید.

آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021

در ابتدا باید این نکته را متذکر شویم که هر چند با روشی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد شما می توانید تمام تیم های لیگ ایران را داشته باشید اما در نهایت به خاطر نبود تیم های ایرانی به صورت پیش فرض، آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 یک تغییر تیم‌های دیگر به تیم‌های ایرانی است. برای رسیدن به این مقصود باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

تغییر نام تیم‌ها

آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 چگونه است؟
نحوه ساخت لیگ برتر ایران در پی اس 2021

ابتدا وارد قسمت Edit Teams شوید و از آنجا 16 تیم را انتخاب کرده و نام آنها را به تیم‌های لیگ برتری تغییر دهید. بهتر است که تیم‌هایی را انتخاب کنید که از قدرت بالایی برخوردار نباشند تا واقعیت لیگ ایران بازسازی شود، همچنین تیم ها را از نظر قدرت متنوع انتخاب کنید تا تفاوت سطح تیم های لیگ برتر ایران در آنجا هم قابل لمس باشد تا لیگی جذاب تر را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

تغییر نام بازیکنان

حالا وارد قسمت Edit PLAYERS شده و تیم هایی را که تغییر نام داده‌اید انتخاب کنید تا لیست بازیکنان آنها برای شما مشخص شود. در این قسمت نام هریک از بازیکنان را به بازیکن دلخواه خود تغییر دهید. سعی کنید پست بازیکنانی که انتخاب می‌کنید با بازیکنانی که اسم آنها را وارد می‌کنید کاملا همخوانی داشته باشد.

ساخت لیگ

بعد از این که نام 16 تیم را عوض کردید و  در مورد هریک از تیم‌ها نیز اسامی بازیکنان آن تیم را با بازیکنان پیش فرض عوض کردید وقت ساخت لیگ ایران است. در این قسمت وارد بخش Competitions شده و سپس وارد بخش pas competitions می‌شوید.

در این قسمت از شما می‌خواهد نام لیگ را انتخاب کرده که شما نام دلخواه خود را وارد می کنید (iran persian gulf league)، سپس از شما می خواهد که تیم هایی را وارد این لیگ کنید. در این قسمت آن 16 تیم که اسامی آنها و اسامی بازیکنان آنها را تغییر داده‌اید انتخاب می‌کنید.

سپس وارد بخش تنظیمات لیگ خواهید شد، در این بخش شما انواع قوانین مانند تاثیرگذار بودن تفاضل گل یا بازی رو در رو ، مدل توپ بازی‌ها و ساعت بازی‌ها را انتخاب می‌کنید. بعد از این مرحله تقریبا کار به پایان رسیده است و تنها چند مرحله ساده از آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 باقی خواهد ماند.

تعیین تعداد تیم ها

آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 چگونه است؟
نحوه ساخت لیگ برتر ایران در پی اس 2021

در این بخش از آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 باید وارد بخش competitions structure شوید در اینجا Draw size زا انتخاب می‌کنید و سپس وارد لیگی که از قبل ساختید یعنی persian league می‌شوید. در این بخش تعداد تیم ها را  تغییر داده و روی 16 تیم تنظیم می‌کنید. حالا می توانید به بخش اصلی بازی رفته و از بازی کردن در لیگ ایران ایران لذت ببرید.

در روشی که ما ارائه کردیم ساده‌ترین و سریعترین روش برای آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 به شما ارائه شد، در این روش خیلی سریع و تنها با تغییر نام چند تیم شما می‌توانید لیگ ایران را وارد بخش اصلی بازی کنید و در هر مسابقه یا تورنمتی یکی از تیم‌های ایرانی را انتخاب کنید و یا حتی با انتخاب یک تیم ایرانی وارد لیک ایران شده و به بازی با دیگر تیم‌های ایرانی بپردازید.

در ویدئویی که خواهید دید به طور تصویری و گام به گام روش های گفته شده در بالا به شما آموزش داده می‌شود. با ویدئو آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 همراه باشید :

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آموزش ساخت لیگ ایران در PES 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *