آنتونیو کونته سرمربی جدید تاتنهام ؛ بازگشت کونته به انگلیس چه چیزی را عوض می‌کند؟

آنتونیو کونته سرمربی جدید تاتنهام خواهد بود. به نظر این خبر به زودی رسما اعلام خواهد شد و سرمربی ایتالیایی بار دیگر به لندن باز می‌گردد اما اینبار به تاتنهام.

باشگاه تاتنهام دیروز و بالاخره بعد از شکست 3 بر 0 مقابل منچستریونایتد در خانه اعلام کرد که تصمیم گرفته بعد از 10 بازی از آغاز رقابت‌های لیگ برتر به همکاری با نونو اسپریتو سانتو پایان دهد.

شایعاتی درباره اخراج این مربی پرتغالی از چندی پیش به گوش می‌رسید و گمانه‌هایی درباره جانشین احتمالی او نیز وجود داشت. گمانه‌هایی که قوی‌ترینش مربوط به آنتونیو کونته مربی سابق چلسی مربوط می‌شد.

آنتونیو کونته سرمربی جدید تاتنهام

به نظر سران تاتنهام از چند روز پیش مذاکرات خود با کونته را آغاز کرده‌اند. حالا فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده که کونت شب گذشته به لندن پرواز کرده و آماده است تا قرارداد خود با تاتنهام را به امضا برساند. قراردادی که تا ژوئن 2023 اعتبار خواهد داشت.

آنتونیو کونته سرمربی جدید تاتنهام ؛ بازگشت کونته به انگلیس چه چیزی را عوض می‌کند؟

در طول تابستان هم تاتنهام پیشنهادی به این مربی ایتالیایی ارائه کرده بود که مخالفت کونته مواجه شده بود. اما گویا حالا اوضاع عوض شده است. دنیل لوی رئیس باشگاه به همراه فابیو پاراتیچی مدیر اجرایی ایتالیایی تاتنهام حالا توانسته‌اند او را برای حضور روی نیمکت این تیم متقاعد کنند.

آنتونیو کونته که فصل گذشته موفق شد بالاخره اینتر را بعد از سال‌ها به قهرمانی سر‌ی آ برساند در فاصله سال‌های 2016 تا 2018 سابقه هدایت چلسی دیگر تیم شناخته شده لندنی را داراست. او در این مدت موفق به قهرمانی در رقابت‌های پریمرلیگ با چلسی شد. او همچنین در دومین سال خود در چلسی موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنتونیو کونته سرمربی جدید تاتنهام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *