ورزشگاه فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

ورزشگاه فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 رسما توسط کنفدارسیون فوتبال آسیا مشخص شد. تیم‌های الهلال و پوهانگ استیلرز روز 2 آذر برگزارکننده این دیدار خواهد بود.

وب سایت رسمی کنفدارسیون فوتبال اسیا رسما امروز اعلام کرد که بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 که قرار است مابین دو تیم الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی برگزار شود استادیوم مرسول پارک واقع در شهر ریاض عربستان خواهد بود.

ورزشگاه فینال لیگ قهرمانان آسیا

این استادیوم متعلق به دانشگاه ملک سعود است و درواقع استادیوم خانگی النصر رقیب سنتی الهلال محسوب می‌شود. شاگردان لئوناردو ژاردیم در همین استادیوم و در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها موفق به شکست النصر شده و راهی فینال شدند.

ورزشگاه فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

الهلال پیش از آن در مراحل یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی به ترتیب استقلال و پرسپولیس را از پیش رو برداشته بود تا برای هشتمین بار به فینال مسابقات راه یابد. از جذابیت‌های فینال این دوره از لیگ قهرمانان آسیا، تقابل پرافتخارترین تیم‌های آسیا یعنی الهلال و پوهانگ استیلرز در فینال است.

پوهانگ استیلرز کره جنوبی نیز با 3 بار حضور در فینال که هر سه با قهرمانی این تیم به پایان رسیده دومین تیم پرافتخار آسیا بعد از الهلال محسوب می‌شود. هر دو تیم به دنبال قهرمانی چهارم هستند. پوهانگ تیم رده هفتمی کی لیگ کره در دیدار نیمه‌نهایی موفق به شکست دادن قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها و تیم اول کی لیگ یعنی اوسان هیوندای شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در خصوص ورزشگاه فینال لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *