درآمد هزار میلیاردی استقلال ؛ وعده آجورلو برای درآمدزایی از صدا و سیما!

درآمد هزار میلیاردی استقلال از تولید محتوی اختصاصی در صدا و سیما ادعایی است که مدیرعامل استقلال در برنامه شب گذشته در شبکه سه مطرح کرد.

شب گذشته مدیران عامل پرسپولیس و استقلال در یک گفتگوی تلویزیونی زنده به طور همزمان به گفتگو درباره مشکلات و اتفاقات باشگاه پرداختند. این دو علاوه بر پاسخ به سوالات مجری برنامه با مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای فدارسیون فوتبال نیز وارد بحثی نسبتا تند شدند.

درآمد هزار میلیاردی استقلال

موضوع این جلسه که سبب شد تا آجورلو و صدری همزمان در این برنامه تلویزیونی حاضر باشند مربوط به ماجرای مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس بود. مسئله اساسی نگرانی از بابت حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان است،‌ موضوعی که با تایید مشروط مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس به نظر مرتفع شده است.

مصطفی آجورلو اما که در این اولین مصاحبه تلویزیونی خود در قامت مدیرعامل استقلال صحبت‌های مختلفی مطرح کرد، یک ادعای جالب هم داشت. امکان درآمدزایی هزار میلیارد تومانی از صدا و سیما.

درآمد هزار میلیاردی استقلال ؛ وعده آجورلو برای درآمدزایی از صدا و سیما!

زمانی که آجورلو این صحبت را مطرح کرد مجری برنامه تصور می‌کرد که موضوع مربوط به ادعای پخش زنده اختصاصی باشگاه ها است در تلاش بود تا آجورلو را از صحبت بازدارد. اما اشاره مدیرعامل استقلال به مبحث مهم و جدیدتری بود. او در این باره گفت:

من از آقای جبلی (رئیس سازمان صدا و سیما) خواهش می کنم ما از فرصت های محتوایی مان پول تولید کنیم. چرا ما باید از فرصت های محتوایی صدا و سیما پول تولید نکنیم؟ من قول می دهم از محتوای غیرزنده فوتبال استقلال بالای هزار میلیارد تومان پول دربیاورم. اگر هزار میلیارد درآمد کسب کنم، سال بعد آقای اولیایی من را بدهکار می داند؟

مقصود آجورلو درواقع نه حق پخش بلکه موضوعی دیگر است. او می‌گوید که صدا و سیما فارغ از مسئله حق پخش باید با تخصیص ساعاتی از تلویزیون به دو باشگاه سرخابی فرصت برنامه‌سازی و استفاده از عواید آن را به دو باشگاه تهرانی بدهد. در این معنا استقلال و پرسپولیس می‌توانند از ظرفیت رسانه ملی و طرفداران خود برای کسب درآمد استفاده کنند.

البته طرح آجورلو نیاز به طرح جزئیات دارد؛ اینکه او قصد دارد با برنامه سازی، از تبلیغات صداوسیما برای باشگاهش درآمد کسب کند یا در این برنامه به طور مثال با معرفی سامانه، اسپانسر، اپلیکیشن یا هر پلتفرمی، برای باشگاه ثروت می‌سازد؟

هرچه باشد این مسئله جدیدی است و بار دیگر مدیرعامل استقلال گویی گام جدیدی برای حرفه‌ای سازی هرچه بیشتر فرایند کسب درآمد باشگاه‌ها مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ درآمد هزار میلیاردی استقلال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *