شدت مصدومیت سرخیو آگوئرو ؛ ستاره آرژانتینی چه مدت از میادین دور خواهد بود؟

شدت مصدومیت سرخیو آگوئرو موجبات نگرانی بسیاری از هواداران بارسلونا را فراهم کرده است. اما شدت مصدومیت آگوئرو چقدر است و او چه مدت از میادین دور خواهد بود؟

اسطوره سابق منچسترسیتی که بالاخره بعد از مدت‌ها از تیم محبوب خود جدا شد و به بارسلونا پیوست تا به حال نتوانسته در تیم جدید آنطور که باید و شاید حضوری ثابت داشته باشد.

او در دیدار الکلاسیکو به میزبانی بارسلونا در شرایطی وارد میدان شد که تیمش از رئال عقب بود و حتی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در دیدار با آلاوس نیز آگوئرو فیکس بود اما درد شدید در قفسه سینه ستاره آرژانتینی را به گریه انداخت و او تعویض شد. اما شدت مصدومیت آگوئرو چقدر است و او چه زمانی به میادین باز خواهد گشت؟

شدت مصدومیت سرخیو آگوئرو

کمتر هوادار بارسلونا به یادگاری‌های هلندی رونالد کومان دلخوش می‌کند. بازیکنانی نظیر دیپای و لو دی‌یانگ که شاید با آمدن ژاوی به بارسا بیشتر به سمت درهای خروجی هدایت شوند. در این میان اما آگوئرو به خوبی توانسته در دوران فوتبالی‌اش استعداد و تجربه خود به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا را ثابت کند و یحتمل همه خواهان بازی‌های بیشتر او هستند تا لوک دی یانگ!

در جریان دیدار چند شب قبل باسلونا با آلاوس اما اتفاقی تلخ و نگران‌کننده برای این ستاره آرژانتینی رخ داد. جایی که او در اواخر نیمه اول از ناحیه قفسه سینه دچار درد شدیدی شد و با چشمانی اشک‌آلود بازی را ترک کرد.

تایید انتقال او به بیمارستان بعد از بازی و توسط سرخی بارخوان سبب شد تا نگرانی‌ها درباره آینده آگوئرو افزایش پیدا کند. در روزهای گذشته وضعیت آگوئر توسط پزشکان باشگاه به دقت بررسی شده است.

باشگاه بارسلونا در همین رابطه و درباره شدت مصدومیت آگوئرو در توییتی نوشته که سرخیو آگوئرو توسط دکتر جوزپ بروگادا تحت درمان قرار خواهد گرفت. این بازیکن یحتمل تا سه ماه قادر به بازی کردن نخواهد بود و طی این مدت اثربخشی دوره درمان برای تعیین روند قطعی بهبودی او ارزیابی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شدت مصدومیت سرخیو آگوئرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *