پخش زنده آتالانتا ویارئال 18 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده آتالانتا ویارئال 18 آذر 1400 را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های گروه F رقابت‌های لیگ قهرمانان از ساعت 21:30 به مصاف هم می‌روند.

شاگردان اونای امری که در 5 بازی آخر خود تنها یک پیروزی آن هم در چارچوب کوپا دل ری داشته‌اند امروز برای حفظ موقعیت دومی خود در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به جمع 16 تیم برتر با فرشته‌های برگامو مصاف سختی خواهند داشت. برای پخش زنده فوتبال آتالانتا ویارئال 18 آذر 1400 با ما باشید.

پخش زنده آتالانتا ویارئال 18 آذر

آتالانتا و ویارئال به ترتیب با 6 و 7 امتیاز در رده‌های سوم و دوم گروه هستند. در شرایطی که به نظر من یو در اولترافورد به سادگی با شکست دادن یانگ بویز به عنوان صدرنشین به دور بعد خواهد رفت، در ایتالیا جدال سختی میان آتالانتا و ویارئال درخواهد گرفت.

آتالانتا یکی از جذاب‌ترین و بهترین تیم‌های ایتالیایی فصل گذشته سری آ بود که بهترین خط حمله لیگ را داشت و اساسا به ارائه فوتبالی تهاجمی شهرت دارد. به نظر کار گاسپرینی و شاگردانش برای غلبه بر ویارئال این روزها بحران زده در ایتالیا چندان دشوار نیست اما نباید فراموش کنیم که در آن‌سوی میدان نیز اونای امری تاکتیک‌دان قرار دارد، کسی که به این سادگی‌ها تسلیم نمی‌شود.

به علاوه در دیدار رفت در یک بازی جذاب و تماشایی دو تیم به تساوی رضایت دادند. نتیجه‌ای که اگر امروز تکرار شود این شاگردان امری هستند که به دور بعد صعود می‌کنند. برای پخش زنده فوتبال آتالانتا ویارئال 18 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی آتالانتا و ویارئال 18 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده آتالانتا ویارئال 18 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *