پخش زنده سویا سالزبورگ 17 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده سویا سالزبورگ 17 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازی‌های شب آخر دور گروهی در اتریش به مصاف هم می‌روند.

زمانی که نتایج قرعه‌کشی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد تصور گروهی به این سادگی همه فوتبال‌دوستان را به خنده انداخته بود. وولفسبورگ،‌ تیم چهارم آلمان، لیل قهرمان شانسی فرانسه که در سید یک بود،‌ سالزبورگ از اتریش و سویای چهارم اسپانیا! اوضاع بسیار جالبی بود.

آن هم در قیاس با گروهی که لیورپول،‌ پورتو، اتلتیکو و میلان در آن قرار گرفته بودند! حالا اما این گروه ساده به یکی از جذاب‌ترینها بدل شده است. برای پخش زنده فوتبال سویا سالزبورگ 17 آذر 1400 تا پایان با ما همراه باشید.

پخش زنده سویا سالزبورگ 17 آذر

در این گروه جذاب اوضاع بدین قرار است که لیل،‌ سالزبورگ،‌ سویا و وولفسبورگ به ترتیب با 8، 7، 6 و 5 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم هستند و درواقع تیم آخر رده‌بندی فعلی در پایان بازی‌ها می‌تواند با 8 امتیاز ب عنوان صدرنشین صعود کند. علی ایحال در یک طرف ماجرا سویا و سالزبورگ رده دوم و سومی برای یکی از صعودهای قطعی ب مصاف هم می‌روند.

سویای لوپتگی در لالیگا اوضاع خوبی دارد و سالزبورگ هم در سالیان اخیر یکی از تیم‌های چغر و خوب اتریشی بوده است. بازی رفت دو تیم در اسپانیا نیز به تساوی 1 بر 1 انجامید و حالا امروز اتریشی‌ها میزبان هستند. برای پخش زنده فوتبال سویا سالزبورگ 17 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی سویا و سالزبورگ 17 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده سویا سالزبورگ 17 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *