پخش زنده وولفسبورگ لیل 17 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده وولفسبورگ لیل 17 آذر را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های دور گروهی چمپیونزلیگ از ساعت 23:30 به مصاف هم می‌روند.

در یکی از بی‌تردید جذاب‌ترین و مهمترین بازی‌های دور گروهی لیگ قهرمانان و در شب آخر این رقابت‌ها لیل قهرمان فصل گذشته فرانسه باید به مصاف وولفسبورگ در فولکس واگن آرنا برود. برای پخش زنده فوتبال وولفسبورگ لیل 17 آذر با ما باشید.

پخش زنده وولفسبورگ لیل 17 آذر

دو تیم پیش از این 3 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن دو تساوی از جمله بازی رفت امسال و یک برد برای وولفسبورگ بوده است. در این گروه جذاب از لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری،‌ لیل با 8 امتیاز صدرنشین و ولفسبورگ با 5 امتیاز تیم چهارم جدول است و همچنان شانس صعود دارد. با توجه به میزبانی این بازی به نظر شانس وولفسبورگ حتی بیشتر هم هست.

اما اگر نگاهی به وضعیت دو تیم داشته باشیم اوضاع متفاوت می‌شود. وولفسبورگ از 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها تنها 1 امتیاز کسب کرده و هفته گذشته لیگ قهرمانان به سویا باخته است. از سویی لیل با 3 پیروزی و 2 تساوی و درواقع بدون شکست در 7 بازی آخر خود وارد میدان می‌شود. برای پخش زنده فوتبال فوتبال وولفسبورگ لیل 17 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی وولفسبورگ و لیل 17 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده وولفسبورگ لیل 17 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *