کناره گیری السد از لیگ قهرمانان آسیا ؛‌ چه تیمی جایگزین قهرمان قطر می‌شود؟

کناره گیری السد از لیگ قهرمانان آسیا حالا رسما مطرح شده است. اما ماجرا چیست و چرا قهرمان قطر قصد دارد در لیگ قهرمانان آسیا 2022 حاضر نباشد؟

احمد الانصاری، مسئول رسانه ای السد تایید کرده که با توجه به برنامه فوق‎‌العاده آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی 2022 احتمال عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل بعد در دست بررسی است.

کناره گیری السد از لیگ قهرمانان آسیا

کناره گیری السد از لیگ قهرمانان آسیا ؛‌ چه تیمی جایگزین قهرمان قطر می‌شود؟
کناره گیری السد و الدحیل از لیگ قهرمانان آسیا / حذف السد از لیگ قهرمانان آسیا / کناره گیری الدحیل از لیگ قهرمانان آسیا / حذف الدحیل از لیگ قهرمانان آسیا

به نقل از رسانه معتبر الرایه قطر،‌  الانصاری گفته که پیش از ترک تیم توسط ژاوی هرناندس سرمربی فعلی بارسا با او توافق شده بود که تیم طبق استراتژی لیگ ستارگان جلو برود و ملی‌پوشان این تیم در خدمت تیم ملی باشند که با توجه به تعدد آنها (12 یا 13 نفر) عملا همه چیز تغییر خواهد کرد. این موضوع قبلا در روزنامه الرایه به بحث گذاشته شده بود ؛ چرا که قرار است رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان به صورت غیرمتمرکز و رفت و برگشتی باشد که این با برنامه قطری‌ها مغایر است.

جام امیر در اول آوریل 2022 به پایان می رسد و پس از آن بازیکنان تیم ملی  از کلیه رقابتهای داخلی و خارجی مرخص  می شوند تا در برنامه ویژه قطر برای جام جهانی تنها در خدمت تیم ملی باشند. این مسئله درباره تیم الدحیل هم وجود دارد و به نظر می‌رسد احتمال بسیار کمی وجود دارد که آنها در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص کناره گیری السد از لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *