پخش زنده پورتو ویتوریا گیمارش 8 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده پورتو ویتوریا گیمارش 8 آذر 1400 را با ما در اسپورتیم ببینید. دو تیم از ساعت 00:00 بامداد 8 آذر در استادیوم دراگائو کار خود را آغاز خواهند کرد.

پورتو برای بازگشت به صدر و حفظ کورس با اسپورتینگ و بنفیکا باید امروز در میزبانی از ویتوریا گیمارش برنده باشد. پورتو حالا با توجه به پیروزی شب گذشته بنفیکا با 7 گل با اختلاف 2 امتیازی پایین‌تر از بنفیکا در رده دوم قرار گرفته است. پخش زنده فوتبال پورتو ویتوریا گیمارش 8 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده پورتو ویتوریا گیمارش 8 آذر

ستاره ایرانی این روزهای پورتو با وجود درگیری با اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و خط خوردن از تیم ملی همچنان در ترکیب پورتو می‌درخشد. او یکی از شانس‌های اصلی پوشکاش 2021 و گل‌های زیبایی در ترکیب پورتو به ثمر رسانده است.

گیمارش رده هفتمی امسال در لیگ عملکرد خوبی داشته و در 5 بازی آخر خود 1 تساوی،‌ 2 شکست و 2 پیروزی داشته است. پورتوی سرحال با درخشش ستاره ایرانی نیز که یکی از شانس‌های صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان محسوب می‌شود،‌ در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست برابر لیورپول داشته است. پخش زنده فوتبال پورتو ویتوریا گیمارش 8 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی پورتو و ویتوریا گیمارش 8 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پورتو ویتوریا گیمارش 8 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *