پخش زنده ناپولی لسترسیتی 18 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده ناپولی لسترسیتی 18 آذر 1400 را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین بازی‌های گروه سوم لیگ اروپا از 21:15 امشب به مصاف هم می‌روند.

جدال ناپولی و لسترسیتی یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازی‌های این فصل لیگ اروپا در گروه C رقابت‌ها است به گونه‌ای که بازنده این میدان به احتمال زیاد از صعود به دور بعد بازخواهد ماند و یکی از تیم‌های خوب لستر یا ناپولی را در دور بعد نداریم. برای پخش زنده فوتبال ناپولی لسترسیتی 18 آذر با ما باشید.

پخش زنده ناپولی لسترسیتی 18 آذر

ناپولی قدرتمند که تا همین چندی پیش صدرنشین بدون شکست سری آ بود در کوتاه زمانی همه چیز را از دست داد. دو شکست رفت و برگشت مقابل اسپارتاک مسکو رده دهمی در لیگ روسیه شرایط را برای صعود از گروه دشوار کرد و سپس شکست مقابل اینتر و آتالانتا و تساوی با ساسولو کار ناپولی را در سری آ با دشواری مواجه کرد. ناپولی در 5 بازی آخر خود تنها یک پیروزی مقابل لاتزیو داشته است.

ناپولی و اسپارتاک 7 امتیازی حالا به ترتیب در رده‌های سوم و دوم گروه خود هستند. به علاوه لژیا ورشو 6 امتیازی که به طور همزمان میزبان اسپارتاک است همچنان شانس صعود از گروه را دارد.

لسترسیتی براندن راجرز که حالا صدرنشین گروه است اما در 5 بازی پایانی خود دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی داشته و بازی هفته گذشته خود در این رقابت‌ها را مقابل لژیا ورشو با پیروزی پشت سر گذاشت. بازی رفت دو تیم در انگلستان هم به تساوی 2 بر 2 انجامیده است. برای پخش زنده فوتبال ناپولی لسترسیتی 18 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی ناپولی و لسترسیتی 18 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده ناپولی لسترسیتی 18 آذر چیست؟‌ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *