پخش زنده زوریا بودو گلیمت 18 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده زوریا بودو گلیمت 18 آذر 1400 را در اسپورتیم با ما ببینید. دو تیم در یکی از دیدارهای گروه سوم لیگ کنفرانس اروپا از ساعت 21:15 به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های 11 و 6 امتیازی جدول گروه سوم لیگ کنفرانس اروپا که به ترتیب در رده اول و سوم جدول هستند امروز باید در اوکراین در شرایطی به مصاف هم بروند که کسب امتیاز توسط زوریا یا پیروزی این تیم‌،‌ می‌تواند شرایط را برای صدرنشینی رم و شاگردان مورینیو فراهم کند. پخش زنده فوتبال زوریا بودو گلیمت 18 آذر زا با ما ببینید.

پخش زنده زوریا بودو گلیمت 18 آذر

بودو گلیمت در دور رفت رقابت‌ها شگفتی‌ساز ظاهر شد و حالا بدون باخت با سه پیروزی و دو تساوی صدرنشین است. در شرایطی که به نظر می‌رسید رم کار ساده‌ای برای صعود داشته‌ باشد،‌ پیروزی 6 بر 1 بودو گلیمت بر رم در نروژ و سپس کسب یک امتیاز از این مدعی در ایتالیا سبب شد تا رم حالا برای صدرنشینی امیدوار به شکست گلیمت بماند.

زوریا که دو ستاره ایرانی یعنی اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را در ترکیب خود دارد در 5 بازی اخیر خود 2 شکست و 3 پیروزی داشته است. حال باید دید آیا در اوکراین این تیم می‌تواند برای گلیمت دردسرساز شود؟ پخش زنده فوتبال زوریا بودو گلیمت 18 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی زوریا و بودو گلیمت 18 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده زوریا بودو گلیمت 18 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *