پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو مادرید 21 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو مادرید 21 آذر را از اسپورتیم ببینید. این مهمترین دیدار هفته هفدهم لالیگا است و دو تیم از ساعت 23:30 به مصاف هم می‌روند.

امروز و در دربی مادرید دو تیم مدعی اتلتیکو و رئال از ساعت 23:30 به مصاف هم خواهند رفت. مدافع عنوان قهرمانی امروز برای کاهش اختلاف با رئال صدرنشین ناگزیر به کسب هر سه امتیاز بازی است. برای پخش زنده فوتبال رئال مادرید اتلتیکو مادرید 21 آذر با ما باشید.

پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو مادرید 21 آذر

رئال با کسب 39 امتیاز در شانزده بازی اخیر با اختلاف 5 امتیازی در صدر جدول لالیگا است و آنجلوتی عملا در احیای رئال بحران زده موفق بوده است. حالا سویا با 31 و بتیس با 30 امتیاز در کنار مدافع عنوان قهرمانی 29 امتیازی رقابت سنگینی برای رده‌های دوم تا چهارم دارند.

رئال 12 بازی پیاپی است که شکستی نداشته است و امروز به مصاف اتلتیکوی بحران‌زده‌ای می‌رود که در کسب نتایج ایده‌آل خود ناموفق عمل کرده است. آن‌ها در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی و البته 2 شکست داشته‌اند و به دشواری از گروه لیگ قهرمانان خود صعود کردند.

در مجموع 40 تقابل پیشین دو تیم در 10 سال اخیر، رئال 19 و اتلتیکو 10 بار پیروز بوده‌اند. در مجموع 5 تقابل آخر دو تیم نیز اتلتیکو هرگز پیروز نبوده و 3 شکست داشته است. برای پخش زنده فوتبال رئال مادرید اتلتیکو مادرید 21 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید 21 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده رئال مادرید اتلتیکو مادرید 21 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *