پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 21 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 21 آذر را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در مهمترین بازی هفته هجدهم لوشامپیونه امشب از ساعت 23:15 به مصاف هم خواهند رفت.

پی اس جی 42 امتیازی و صدرنشین نگرانی از بابت صدرنشینی لوشامپیونه ندارد و حالا اختلافی 11 امتیازی با رن رده دومی دارد. موناکو که تا همین چند سال پیش از پرستاره‌ترین و مهمترین تیم‌های فرانسه بود این روزها اوضاع خوبی ندارد و حالا با سرمربی‌گری نیکو کواچ، 26 امتیاز دارد و در رده هفتم جدول لوشامپیونه است. برای پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن موناکو 21 آذر را با ما ببینید.

پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 21 آذر

پاری سن ژرمن پرستاره این روزها گرچه فوتبال خیلی جذابی ارائه نمی‌دهد و به نظر تیم پرضعفی می‌رسد اما در کسب نتیجه مطلوب خود موفق عمل کرده است. آن‌ها ستارگان زیادی در فصل نقل و انتقالات جذب کردند که البته از برخی آن‌ها نظیر راموس، واینالدوم و حتی دوناروما استفاده خاصی نبرده‌اند.

پی اس جی حالا امروز با 2 برد، 2 تساوی و 1 شکست در 5 بازی آخر خود میزبان موناکویی است که در 5 بازی آخر خود شکستی نداشته و 3 پیروزی کسب کرده است. در مجموع 25 تقابل دو تیم در 10 سال اخیر، پاریسی‌ها با 13 برتری در برابر تنها 4 برتری موناکو دست بالا را دارند. البته در 5 بازی آخر دو تیم همه چیز مساوی است. هر تیم دوبار پیروز شده و یک بازی نیز به تساوی انجامیده است. برای پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن موناکو 21 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و موناکو 21 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پاری سن ژرمن موناکو 21 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *