پخش زنده رم آتالانتا 27 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده رم آتالانتا 27 آذر 1400 را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هجدهم سری آ از ساعت 17:30 امروز به مصاف هم می‌روند.

شاگردان ژوزه مورینیو امروز به مصاف یکی از مدعیان سری آ جاری یعنی آتالانتای جان پیر گاسپرینی می‌روند. مورینیو دیگر مث سالیان گذشته مرد بازی‌های بزرگ نیست و در سری آ جاری بخش‌ عمده‌ای از بازی‌ها با تیم‌های بزرگ را واگذار کرده است. برای پخش زنده فوتبال رم آتالانتا 27 آذر با ما باشید.

پخش زنده رم آتالانتا 27 آذر

آتالانتای گاسپرینی در دو فصل اخیر صاحب بهترین خط حمله سری آ بوده است و فوتبالی نوین، جذاب و کاملا تهاجمی ارائه داده است. ثمره این سبک زیبا و دلچسب غافلگیری بزرگان سری آ و تیم‌های ثروتمندی بوده که حالا آتالانتای کوچک را در جمع برتر خود جا داده‌اند.

امروز آتالانتای 37 امتیازی و رده سومی امروز در برگامو میزبان رم رده ششمی و 28 امتیازی است. رم در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی و 2 شکست داشته است و آتالانتا 4 پیروزی و 1 شکست.

در مجموع 21 تقابل اخیر دو تیم در 10 سال اخیر، هر تیم 7 بار به پیروزی رسیده است و 7 بازی نیز به تساوی کشیده شده است. برای پخش زنده فوتبال رم آتالانتا 27 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی رم و آتالانتا 27 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده رم آتالانتا 27 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *