پخش زنده الجزایر تونس 27 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده الجزایر تونس 27 آذر 1400 را در اسپورتیم با ما ببینید. دو تیم در فینال فیفا عرب کاپ امروز از ساعت 18:30 به مصاف هم خواهند رفت. با ما باشید.

همانطور که انتظار می‌رفت فینال عرب کاپ 2021 هم میان تیم‌های قدرتمند آفریقایی برگزار خواهد شد. حتی قطر قدرتمند و قهرمان آسیا نیز در رسیدن به فینال عرب کاپ ناکام ماند. برای پخش زنده فوتبال الجزایر تونس 27 آذر با ما باشید.

پخش زنده الجزایر تونس 27 آذر

پخش زنده فینال فیفا عرب کاپ

الجزایر در دور گروهی پس از پیروزی بر سودان و لبنان برابر مصر به تساوی رسید. آن‌ها در دور یک چهارم نهایی مراکش قدرتمند و پرستاره را در فینال زودرس رقابت‌ها شکست دادند. سپس و در دور نیمه نهایی الجزایر به مصاف قطر قهرمان آسیا رفت و به زحمت و با اختلاف کمی موفق به صعود به فینال شد.

تونس اما بعد از پیروزی بر موریتانی و امارات و شکست برابر سوریه در دور گروهی در دور یک چهارم نهایی بر عمان پیروز شد. آن‌ها در نیمه‌نهایی نیز برابر مصر کارلوس کیروش قرار گرفت و به زحمت با یک گل پیروز شد.

دو تیم پیش از این 6 بار به مصاف هم رفته‌اند که 3 پیروزی سهم الجزای و 2 پیروزی سهم تونس بوده است. برای پخش زنده فوتبال الجزایر تونس 27 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی الجزایر و تونس 27 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده الجزایر تونس 27 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *