پخش زنده مصر قطر 27 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده مصر قطر 27 آذر 1400 را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در رده‌بندی رقابت‌های فیفا عرب کاپ امروز از ساعت 13:30 به مصاف هم خواهند رفت.

برای جدال سوم و چهارمی مصر و قطر از ساعت 13:30 امروز به مصاف هم می‌روند. قطر میزبان مسابقات تلاش خوبی برای رسیدن به فینال نشان داد اما مغلوب الجزایر قدرتمند شد. برای پخش زنده فوتبال مصر قطر 27 آذر با ما باشید.

پخش زنده مصر قطر 27 آذر

قطر با 3 پیروزی پیاپی برابر بحرین،‌ عمان و عراق از گروه خود مقتدرانه صعود کرد و در یک چهارم نهایی بر امارات پیروز شد. آن‌ها در مرحله نیمه نهایی اما با وجود یک نمایش درخشان و در بازی که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی ادامه داشت موفق به صعود به فینال نشدند و برابر الجزایر شکست خوردند.

مصر کارلوس کیروش هم در این رقابت‌ها در حد و اندازه یک مدعی ظاهر شده بود. آن‌ها در دور گروه یبا الجزایر فینالیست هم گروه بودند و با این تیم به تساوی رسیدند و با پیروزی در دو بازی دیگر خود به یک چهارم رسیدند. در این مرحله آن‌ها اردن را شکست دادند. سپس در نیمه‌نهایی در برابر تونس با یک گل شکست خوردند تا به فینال نرسند. برای پخش زنده فوتبال مصر قطر 27 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی مصر و قطر 27 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده مصر قطر 27 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *