پخش زنده لیورپول تاتنهام 28 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده لیورپول تاتنهام 28 آذر را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در مهمترین دیدار هفته هجدهم جزیره از ساعت 20:00  امشب به مصاف هم خواهند رفت.

لیورپول قدرتمند یورگن کلوپ که حالا تنی چند از چهره‌‌های موثر خود را به علت ابتلا به کرونا در دسترس ندارد امروز باید به مصاف تاتنهامی برود که به علت بحران کرونا در اردوی خود حتی از لیگ کنفرانس اروپا حذف شد. برای پخش زنده فوتبال لیورپول تاتنهام 28 آذر با ما باشید.

پخش زنده لیورپول تاتنهام 28 آذر

لیورپول رده دومی 40 امتیاز دارد و در تعقیب سیتی صدرنشین است. از سویی تاتنهام با دو بازی عقب افتاده و کمتر از دیگر رقبایش حالا با 25 امتیاز در هفتم جدول است و در صورت پیروزی در همه دیدارهای عقب افتاده می‌تواند حتی تا رتبه چهارم بالا بیاید.

تاتنهامی‌ها از زمان آمدن کونته تحولات مثبتی تجربه کرده‌اند و روند رو به رشدی داشته‌اند. آن‌ها البته یکی دو هفته‌ای است که به میدان نرفتند اما پیش از این و در 5 دیدار آخر خود 1 شکست، 1 تساوی و 3 پیروزی ثبت کردند.

از سویی لیورپول قدرتمند کلوپ با پیروزی در هر 5 بازی آخر خود باید به مصاف تاتنهام برود. در مجموع 25 تقابل اخیر دو تیم در 10 سال اخیر، لیورپول 14 و تاتنهام تنها 5 بار پیروز میدان بوده‌اند. همچنین هر 7 تقابل آخر دو تیم را لیورپول برده است. برای پخش زنده فوتبال لیورپول تاتنهام 28 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام 28 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده لیورپول تاتنهام 28 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *