پخش زنده فنرباغچه بشیکتاش 28 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده فنرباغچه بشیکتاش 28 آذر را در اسپورتیم ببینید. دو تیم در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم سوپرلیگ ترکیه از 19:30 امروز به مصاف هم می‌روند.

سوپرلیگ جاری ترکیه یکی از عجیب‌ترین لیگ‌های سالیان گذشته است به نحوی که بر خلاف سالیان گذشته، هر سه تیم مدعی فنرباغچه، بشیکتاش و گالاتاسارای جایی در جمع تیم‌های برتر ندارد. برای پخش زنده فوتبال فنرباغچه بشیکتاش 28 آذر با ما باشید.

پخش زنده فنرباغچه بشیکتاش 28 آذر

فنرباغچه حالا با 27 امتیاز در رده پنجم است، بشیکتاش با 24 امتیاز در رده هشتم و گالاتاساری دیگر قدرت فوتبال ترکیه با 23 امتیاز در رده دهم! این روزها در ترکیه ترابوزان اسپور تیم سابق مجید حسینی و وحید امیری با 39 امتیاز صدرنشین است و کونیا اسپور با 30 امتیاز در رده دوم.

اما همه این‌ها چیزی از حساسیت بازی کلاسیک بشیکتاش فنرباغچه کم نمی‌کند. هر دو تیم اوضا مشوشی دارند. بشیکتاش در 5 بازی آخر 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی داشته است و فنر در 5 بازی آخر 2 تساوی،‌ 2 شکست و 1 پیروزی! هر دو تیم تشنه یک پیروزی 3 امتیازی هستند تا شاید جایگاه خود در جدول را هم تقویت کنند.

همچنین در مجموع 28 تقابل پیشین دو تیم در 10 سال اخیر، فنر 11 و بشیکتاش تنها 7 بار پیروز شده است. 10 بازی هم به تساوی کشیده شده است. در 5 تقابل آخر اما بشیکتاش 2 بار و فنر تنها 1 بار پیروز بوده‌اند. برای پخش زنده فوتبال فنرباغچه بشیکتاش 28 آذر از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی فنرباغچه و بشیکتاش 28 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده فنرباغچه بشیکتاش 28 آذر چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *