عملکرد و آمار جود بلینگام [+گل ها و تکنیک ها]

عملکرد و آمار جود بلینگام را در این مطلب بررسی می‌کنیم. برای بررسی جزئیات عملکرد ستاره جوان دورتموند و تماشای ویدیوی گل‌ها و عملکرد جود بلینگام با ما باشید.

جود بلینگام متولد 29 ژوئن 2003 در استوربریج در میدلندز انگلستان است. او از پدر و مادری طبقه متوسط به دنیا آمده است. مادرش اصالتا آفریقایی‌تبار و پدرش مارک بلینگام انگلیسی و یک افسر پلیس است. او فوتبال را از باشگاه بیرمنگام آغاز کرده است و این روزها از اصلی‌ترین انتخاب‌های مارکو رزه سرمربی دورتموند است.

عملکرد و آمار جود بلینگام

عملکرد و آمار جود بلینگام [+گل ها و تکنیک ها]
گل های جود بلینگام / تکنیک های جود بلینگام / دریبل های جود بلینگام / پاس گل های جود بلینگام / پای تخصصی جود بلینگام / عملکرد جود بلینگام
او در دورتموند بیشتر به عنوان هافبک مرکزی بازی می‌کند اما توانایی بازی در پست هافبک تهاجمی و وینگر راست را نیز دارد. او در 44 بازی برای بیرمنگام 7 گل نیز به ثمر رسانده بود. او تا امروز 67 بار برای دورتموند نیز به میدان رفته و 7 گل نیز به ثمر رسانده است.

او در عرصه ملی و برای تیم‌های زیر 16،‌17 و 21 ساله‌های انگلستان مجموعا 12 بار به میدان رفته و 5 گل نیز به ثمر رسانده است. همچنین 10 بازی ملی در تیم بزرگسالان انگلستان نیز در کارنامه او به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عملکرد و آمار جود بلینگام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با اسپورتیم در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *