پخش زنده بازی مراکش و عربستان 16 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده بازی مراکش و عربستان 16 آذر را با ما در اسپورتیم ببینید. این بازی در چارچوب رقابت‌های گروهی فیفا عرب کاپ از ساعت 18:30 برگزار می‌شود.

عرب کاپ تورنمنی مختص تیم‌های فوتبال عرب از خاورمیانه و آفریقا است که معمولا هر ساله برگزار می‌شود. عرب کاپ امسال اما با پشتیبانی و حمایت فیفا و با نام رسمی فیفا عرب کاپ برگزار می‌شود و هدف آن محک زدن توانایی‌های میزبانی کشور قطر در جام جهانی است. برای پخش زنده فوتبال مراکش و عربستان 16 آذر با ما باشید.

پخش زنده بازی مراکش و عربستان 16 آذر

امروز از ساعت 18:30 هروه رنار سرمربی عربستان به مصاف تیم سابق خود یعنی مراکش می‌رود که با آن به مقام قهرمانی قاره سیاه رسید. گرچه رنار به خوبی در احیای عربستان موفق بوده و عربستان را به اصلی‌ترین شانس صعود به جام جهانی از قاره آسیا در گروه مرگ این رقابت‌ها بدل کرده است،‌ در فیفا عرب کاپ با عملکردی دور از انتظار ظاهر شده است.

عربستان با یک تساوی مقابل فلسطین و سپس شکست مقابل اردن با 1 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و برای صعود باید امروز به هر طریقی مراکش را شکست دهد. مراکش البته هیچ لغزشی نشان نداده و هر دو تیم اردن و فلسطین را با 4 گل شکست داده و هیچ گلی هم دریافت نکرده است. پخش زنده فوتبال مراکش و عربستان را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی عربستان و مراکش 16 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی مراکش و عربستان 16 آذر چیست؟‌ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *