پخش زنده پاری سن ژرمن کلوپ بروژ 16 آذر [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده پاری سن ژرمن کلوپ بروژ 16 آذر را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان از ساعت 21:15 امشب به مصاف هم می‌روند.

دو تیم امروز در شرایطی به مصاف هم می‌روند که صعود من سیتی با 12 و پی اس جی با 8 امتیاز کاملا قطعی شده و حتی رتبه دو تیم نیز مشخص است. تنها شاید رقابت لایپزیش و کلوپ بروژ بر سر رده سوم و احتمال صعود به لیگ اروپا مهم باشد. در هر حال برای پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن کلوپ بروژ 16 آذر با ما باشید.

پخش زنده پاری سن ژرمن کلوپ بروژ 16 آذر

نظم تیمی پی اس جی بعد از شکست در اتحاد مقابل من سیتی و درواقع کامبک شاگردان گواردیولا برابر پاریسی‌ها به هم ریخته است. آن‌ها بعد از یک پیروزی دشوار مقابل سن اتین که تنها اتفاق مهمش مصدومیت شدید نیمار بود،‌ دو هفته بعدی مقابل نیس و لانس متوقف شده‌اند و حال و روز خوبی ندارند.

از سویی کلوپ بروژ همان تیمی است که در اولین بازی لیگ قهرمانان جاری پاریسی‌های پرستاره را در بلژیک متوقف کرد. کلوپ بروژ از 5 بازی پایانی خود در همه رقابت‌ها 3 پیروزی و 2 شکست دارد. این تیم در 3 تقابل پیشین با پی اس جی دوبار شکست خورده و یکبار یعنی همین امسال این تیم را متوقف کرده است. پخش زنده فوتبال پاری سن ژرمن کلوپ بروژ 16 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و کلوپ بروژ 16 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده پاری سن ژرمن کلوپ بروژ 16 آذر چیست؟  پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *