پخش زنده منچسترسیتی لایپزیش 16 آذر 1400 [+ آمارها و ساعت بازی]

پخش زنده منچسترسیتی لایپزیش 16 آذر 1400 را از اسپورتیم ببینید. دو تیم در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان از ساعت 21:15 به مصاف هم می‌روند.

صعود مقتدرانه منچسترسیتی با 12 امتیاز و به عنوان صدرنشین از گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 2021 قطعی شده است چرا که پی اس جی حتی در صورت پیروزی بر کلوب بروژ هم نهایتا 11 امتیازی می‌شود. پخش زنده فوتبال منچسترسیتی لایپزیش 16 آذر را در اسپورتیم ببینید.

پخش زنده منچسترسیتی لایپزیش 16 آذر 1400

منچسترسیتی که در لیگ داخلی هم این هفته و با پیروزی بر واتفورد و با شکست چلسی مقابل وستهم صدرنشین شد حالا اوضاع خوبی دارد. شاگردان گواردیولا رفته رفته وضع با ثباتی به خود گرفته‌اند و رو به سوی موفقیت دارند.منچسترسیتی حالا 7 بازی متوالی است که پیروز شده و امروز هم بعید است مقابل لایپزیش دردسر خاصی داشته باشد.

لایپزیش بحران‌زده که تنی چند از ستارگان سالیان اخیر خود را از دست داده این روزها با اخراج سرمربی خود جسی مارش به ادامه رقابت‌ها می‌اندیشد. این تیم در لیگ قهرمانان امسال تنها 4 امتیاز کسب کرده است و در 5 بازی آخر 3 شکست داشته است. نایب قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا حالا با 18 امتیاز از 14 بازی در رده یازدهم بوندسلیگا است و اصلا اوضاع خوبی ندارد. پخش زنده فوتبال منچسترسیتی لایپزیش 16 آذر را از لینک زیر ببینید:

پخش زنده بازی منچسترسیتی و لایپزیش 16 آذر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده منچسترسیتی لایزپیش 16 آذر 1400 چیست؟ پخش زنده‌های دیگر را از صفحه پخش زنده اسپورتیم دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *